Zoekfilters
› Bedrijfskunde (4)
› Vastgoed en Makelaardi... (4)
› Technische Bedrijfskun... (3)
» Toon alle opties (6)
Studieboeken (12)
vandaag verzonden
Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore || ook als eBook
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083433059: Marketing Vastgoed - Werkboek (editie 2024 / 2025)).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2024 / 2025 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-M...
vandaag verzonden
Marketing Vastgoed-Werkboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241661: Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022-2023.
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor...
vandaag verzonden
Duurzame businessmodellen / Druk 1
2019 || Paperback || Keimpe de Vries e.a. || Boom
De Nederlandse overheid streeft er naar om de Nederlandse economie in 2050 circulair te laten zijn. Om circulair te kunnen handelen zijn nieuwe manieren van denken, gedrag én andere businessmodellen nodig.
In ‘Duurzame businessmodellen’ beschrijven de auteurs hoe bedrijven circulariteit en duurzaamheid kunnen vormgeven. In tien hoofdstukken komen onderwerpen als duurzame businessmodellen, verandering in denken, manieren van organiseren, bewegingsredenen en context aan bod.
Het boek kijkt...
vandaag verzonden
Vastgoedeconomie Theorieboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore || ook als eBook
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083433004: Vastgoedeconomie - Werkboek (editie 2024 / 2025)).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2024 / 2025 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-Mak...
vandaag verzonden
Vastgoedeconomie - Werkboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241647: Vastgoedeconomie - Theorieboek (editie 2023 / 2024)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2023 / 2024 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-student...
morgen verzonden
Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4
2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!
Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...
morgen verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
morgen verzonden
Marketing (met MyLab) / Druk 15
De essentie
2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.
Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...
morgen verzonden
Statistiek met MyLab / Druk 12
2018 || Paperback || James T. McClave e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Statistiek behandelt het verzamelen en analyseren van gegevens die nodig zn b het interpreteren van statistische onderzoeken. Het boek gaat uit van slechts een basale wiskundige voorkennis en legt vooral de nadruk op verklarende statistiek. De ontwikkeling van een statistische manier van denken staat centraal, evenals de vaststelling van betrouwbaarheid en waarde van getrokken conclusies. De voorbeelden komen zowel uit de bedrfskundige en economische praktk, als uit medisch, biologisch, techn...
morgen verzonden
Gedrag in Organisaties met MyLab / Druk 14
2020 || Paperback || Stephen P. Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Gedrag in organisaties biedt een complete maar compacte inleiding in de studie van gedrag van mensen in organisaties. De belangrijkste aspecten van gedrag in organisaties worden op overzichtelijke wijze in drie delen gepresenteerd: het individu in de organisatie, groepen in organisaties en het systeem van de organisatie.
Het boek is uniek door de verschillende perspectieven op gedrag in organisaties, de diepgaande informatie over persoonlijkheid, normen, emoties en stemmingen, en doordat er e...