Zoekfilters

Verschijningsjaar
2024 (24)
2020 (19)
2022 (16)
» Toon alle opties (9)
Categorie
Economie (3)
Financiën (3)
Administratieve organi... (2)
» Toon alle opties (3)

Studieboeken (134)

41,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Lean Management Systeem

Hoe Toyota de organisatie succesvol maakt

2019 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom

In Lean Management Systeem worden de filosofie en methodiek van de managementstijl (Shokuba Kasseika) van Toyota, het zogenoemde TMS, uitvoerig beschreven.

Centraal staat de supportive managementstijl die gericht is op het ontwikkelen van een lerende organisatie, op teamontwikkeling en op persoonlijke groei van medewerkers.

Deze managementstijl stelt organisaties in staat een competitieve voorsprong te ontwikkelen via het toepassen van het verbetersysteem (Lean). Achtereenvolgens wordt aandac...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.

Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2024/2025)

2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore || ook als eBook

Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.

(Zie ISBN 9789083433059: Marketing Vastgoed - Werkboek (editie 2024 / 2025)).

Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2024 / 2025 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).

Beide boeken zijn bestemd voor:

- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’

- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-M...

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Marketing Vastgoed-Werkboek (editie 2024/2025)

2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore

Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.

(Zie ISBN 9789083241661: Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022 / 2023)).

Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022-2023.

Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.

Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:

- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor...

62,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 59,80
+
Bestel

Managen van human resources / Druk 3

2023 || Paperback || Petra Biemans e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Het managen van een organisatie of afdeling is een veelomvattende taak. Een van de belangrijkste verantwoordelijkheden van de manager is het leidinggeven aan zijn medewerkers. ‘Managen van human resources’ biedt de (aankomende) manager theoretisch én praktisch inzicht bij het managen van personeel.

Dit boek behandelt belangrijke thema’s als strategisch humanresourcesmanagement...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Marketing (met MyLab) / Druk 15

De essentie

2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.

Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Informatiemanagement met MyLab / Druk 4

2020 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Informatiemanagement biedt de student een introductie van alle aspecten van het dynamische vakgebied informatiemanagement, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.

In dit boek beschrijven de auteurs hoe (informatie)technologie de werkomgeving, bedrijven en sectoren beïnvloedt. Deze beïnvloeding heeft consequenties voor de rol en inbedding van informatiemanagement in organisaties, zoals de dynamische eisen die tegenwoordig worden geste...

54,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Methoden en technieken van onderzoek met MyLab / Druk 9

2024 || Paperback || Mark N.K. Saunders e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Methoden en technieken van onderzoek is een uitgebreide handleiding voor het opzetten, uitvoeren en uitwerken van kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Dit boek is met een tweeledig doel geschreven: het beschrijft hoe de student een goed onderzoek uitvoert en het helpt om een kritisch gebruiker van andermans onderzoek te worden.

Na bestudering van dit boek heb je een inleidende behandeling gehad van een aantal benaderingen, strategieën en methoden waarmee je je onderzoeksproject kunt aanpak...

43,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Het nieuwe sales- en accountplan

2012 || Paperback || Jan de Wilde de Ligny || Intunet

Dit boek leidt de sales- of key-accountmanager door het proces van het maken van een verkoop- of key-accountplan dat aansluit bij de eisen en mogelijkheden van het tweede decennium van deze eeuw.

24,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,28
+
Bestel

The Triple Layered Business Model Canvas in practice

With the Business Model You as the fourth layer

2024 || Paperback || Suzanne van Stratum || FLOOT || met inkijkexemplaar

THE TRIPLE LAYERED BUSINESS MODEL CANVAS IN PRACTICE

WITH THE BUSINESS MODEL YOU AS THE FOURTH LAYER

The traditional, “old” economic mindset — centered on linear growth as the primary goal — is a thing of the past. Long-term, circular thinking is the new focus. But how do you combine economic prosperity with environmental benefits and human well-being?

The Triple Layered Business Model Canvas has proven to be a clear, accessible and logical model for learning to think about “new eco...