Zoekfilters
Studieboeken (23)
Praktische grammatica Engels
2012 || Paperback || Christine House || Intertaal || met inkijkexemplaar
Praktische grammatica Engels is een leer- en oefenboek waarin de basisgrammatica van het Engels op een overzichtelijke manier wordt aangeboden en uitgelegd.
Business Model Generation
A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
2010 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || John Wiley and Sons Ltd || ook als eBook
Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation.Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powe...
Leren communiceren / Druk 8
2021 || Paperback || C. Jansen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Al ruim veertig jaar het meest gebruikte communicatiehandboek in het hoger onderwijs;
• biedt een stevige kennisbasis en volop mogelijkheid om nieuwe vaardigheden te oefenen;
• aansprekend geïllustreerd en voorzien van uitgebreide digitale ondersteuning.
Volgens de nieuwe wet Taal en toegankelijkheid moeten universiteiten en hogescholen de uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands van hun Nederlandstalige studenten bevorderen. Dat betekent dat die studenten over de volle breedte van ...
Hotellerie-restauration.com / 2nd edition
Livre de l'élève avec DVD-ROM
2022 || Paperback || Sophie Corbeau e.a. || Klett, Ernst, Sprachen GmbH
Aktualisierte und überarbeitete Ausgabe inklusive didaktisierter DVD
Das Lehrbuch vermittelt in klarer Form die wichtigsten Grundlagen der berufsspezifischen Sprache (Lexik und Grammatik) für die im Hotelgewerbe tätigen Berufsgruppen.
In sechs Lektionen werden relevante Themen wie verschiedene Arten der Reservierung, der Empfang von Gästen und der Umgang mit Reklamationen behandelt.
Organizational Behaviour / 4th edition
2022 || Paperback || Daniel King e.a. || Oxford University Press
Have you ever wondered: * what motivates some people to work for free?* what the future of work will look like in a post-pandemic world? * why organizational values and culture are so critical to success?The authors explore the answers to these questions and more in this bestselling introduction to organizational behaviour. Featuring the flagship Junction Hotel running case study, this text is the most practical, critical, and complete guide to the subject. The authors have extensively revise...
Aula Internacional 1 alumno Plus Premium edición Talenland
Leergang spaans
2020 || Paperback || Jaime Corpas e.a. || Uitgeverij Talenland B.V.
Nueva edición de Aula internacional: un manual compacto (Libro del alumno, Cuaderno de ejercicios y resumen gramatical en un mismo volumen) actualizado gracias a la revisión de usuarios de todo el mundo
Conserva sus rasgos distintivos: uso intuitivo; propuestas efectivas y motivadoras, y un grafismo atractivo
Se amplía la sección Explorar y reflexionar, con nuevas actividades de observación de la lengua
Se amplían la sección Practicas y comunicar y la sección Más ejercicios, con ...
Hoe bouw je een High Performance Organisatie?
vijf universele factoren van excellent presteren
2016 || Paperback || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factore...
Projectmanagement / Druk 11
2021 || Paperback || Iris Eshel e.a. || Boom || ook als eBook
Projectmanagement | 9789024429875 | Iris Eshel, Jan Verhaar
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.
‘Projectmanagement’ geeft je handvatten om vanuit een creatief idee, via een gedegen projectplan, een succesvol en professioneel evenement te realiseren. Het boek en de bijbehorende website belichten aansprekende cases en bieden handige instrumenten zoals werkmodellen, contracten en formats voor projectrapporten.
Aan de hand van een helder stappe...
Kennismaken met Lean / Druk 3
2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.
Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.
Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...
Modern Hotel Operations Management
2016 || Hardcover || Tatifa Benhadda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
The first edition of Modern Hotel Operations Management is a comprehensive and wide-ranging introduction in operational hotel management. The book merges notions from business administration, management and socially responsible entrepreneurship into a complete overview of this discipline.
Why Modern Hotel Operations Management?
* Complete and accessible standard reference work;
* connects different disciplines;
* comes with valuable online extra's.
Modern Hotel Oper...