Zoekfilters
Studieboeken (12)
vandaag verzonden
Handboek commerciële vaardigheden / Druk 3
De basis voor plezier en succes in het commerciële vak
2024 || Paperback || Stefan Renkema || Boom
In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen!
Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoo...
vandaag verzonden
The Psychology of Negotiating
The Best Strategies to Winning Negotiations
2024 || Paperback || George van Houtem || Haystack, Uitgeverij
Next-Level Negotiating (HBR Women at Work Series)
2024 || Paperback || Harvard Business Review e.a. || Harvard Business Review Press
Combinatiepakket Society 4.0, Democratie 4.0 en Gids Regio 4.0
2023 || Paperback || Bob de Wit e.a. || Vakmedianet
De kunst van overtuigen
draagvlak en betrokkenheid creëren
2015 || Paperback || John Kotter e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Nieuwe ideeën krijgen soms geen enkele kans. Innovatie- of veranderingsvoorstellen worden al bij voorbaat afgekeurd, als onmogelijk of zelfs bedreigend ervaren. Waarom? Het idee is eerder geprobeerd en werkte toen ook niet, er zijn veel grotere problemen die eerst opgelost moeten worden, er is geen geld of tijd voor, de techniek functioneert niet goed, we hebben de juiste mensen niet in huis... John Kotter, expert in verandermanagement, vertelt in de vorm van een parabel hoe John een groep m...
Society 4.0
De acht belangrijke issues om een burger samenleving te bouwen
2022 || Hardcover || Bob de Wit || Vakmedianet
SOCIETY 4.0: de acht belangrijke issues om een burger samenleving the bouwen is bedoeld als inspiratie voor mensen die een vitale en hoopvolle toekomst willen bouwen voor de komende generaties. In zijn visie op een andere en betere samenleving verkent Bob de Wit de mogelijkheden van nieuwe technologieën, onderzoekt hij ‘zwakke signalen’, en evalueert hij talloze nieuwe maatschappelijke initiatieven en toekomstvisies.
Bob de Wit hoopt lezers te inspireren om zich aan te sluiten bij zijn i...
Communicatie is een illusie
Meer impact en verbinding dankzij de geheimen van een illlusionist
2024 || Paperback || Niels Houtepen || Business Contact || met inkijkexemplaar
Gedurende een groot deel van onze werkdag zijn we ons vaak maar half bewust van wat we doen en zitten we met ons hoofd ergens anders. Dit levert matige resultaten en weinig voldoening op. Wat als je het nu eens heel anders aan zou pakken? Zoals corporate illusionist Niels Houtepen. Hij neemt je mee in zijn manier van naar de wereld kijken en laat zien dat de werkelijkheid veel ruimer is dan je denkt.
Met behulp van zijn uitnodigende tips en technieken word je bewuster van de omgeving...
IJs verkopen aan eskimo's / Druk 11
de psychologie van overtuigen
2012 || Paperback || Pacelle van Goethem || Business Contact || met inkijkexemplaar
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! In 'IJs verkopen aan eskimo's' biedt Pacelle van Goethem een revolutionair model, inzicht in de psychologie van overtuigen, gebaseerd op hersenonderzoek en haar voortdurende onderzoek naar de best practices. Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot één geheim. Van Goethem beschrijft in dit boek precies wat nodig is om onweerstaanbaar te ...
Getting to Yes
Negotiating Agreement Without Giving in
2011 || Paperback || Roger Fisher e.a. || Penguin Group
ABOUT GETTING TO YES
The key text on problem-solving negotiation-updated and revised
Getting to Yes has helped millions of people learn a better way to negotiate. One of the primary business texts of the modern era, it is based on the work of the Harvard Negotiation Project, a group that deals with all levels of negotiation and conflict resolution.
Getting to Yes offers a proven, step-by-step strategy for coming to mutually acceptable agreements in every sort of conflict. Thoroughly updated a...
Persuasion:
The art of influencing people
2019 || Paperback || James Borg || Pearson
It pays to be persuasive. From senior managers to new-starters in business; at home, in the office and in the boardroom the ability to confidently motivate, influence and convince others offers a competitive edge that can really set you apart and help you get what you want. Learn the power of words; how to be an effective listener; how to develop and enhance your memory; how to control the attention of others and how to read body language and other non-verbal signs.
Persuasion will boost ...