Studieboeken (18)

34,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Zo doe je een onderzoek / Druk 4

2021 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktisch to-do-boek voor het doen van onderzoek in het HO;

- voorzien van 8-stappenplan voor het (zelfstandig) voorzien van theoretische en praktische ondersteuning per stap;

- voorzien van uitgebreide website met ondersteunende hulpmiddelen, begeleidende uitlegvideo’s en voorbeelden.

Organisaties laten geregeld onderzoeken uitvoeren om nieuwe inzichten te ontwikkelen of bestaande kennis te evalueren. Het kan voor afgestudeerden van een hogeschool of universiteit dan ook relevant zijn om...

28,25
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 26,84
+
Bestel

TopService voor veeleisende klanten

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?

Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.

Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...

37,25
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

64,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Gespreksvoering / Druk 5

Basisvaardigheid voor gespreksmodellen

2020 || Paperback || H.T. van der Molen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Relevant voor alle hbo-en wo-opleidingen;

• kan uitstekend gebruikt worden voor zelfstudie;

• systematische aanpak zorgt voor een hoog niveau van gespreksvaardigheid.

Gespreksvoering - Basisvaardigheden en gespreksmodellen leert studenten hoe zij de effectiviteit van hun gesprekken kunnen vergroten en een hoog niveau van gespreksvaardigheid bereiken.

Het boek is opgedeeld in twee delen. Het eerste deel belicht de basisvaardigheden die je bij het voeren van gesprekken moet beheersen. A...

29,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

De kracht van het piramideprincipe / Druk 2

Gids voor helder denken en schrijven

2021 || Paperback || Marita van Rijssen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Ons leesgedrag is aan het veranderen. Door de overvloed aan informatie lezen mensen steeds vluchtiger en selectiever. Wil je als schrijver effect hebben met je tekst, dan moet je daarop inspelen. Het piramideprincipe is een handige methode om daadwerkelijk je doel te bereiken met een tekst. Je gaat bij het schrijven uit van de voorkennis en informatiebehoefte van de lezer rond het onderwerp, en niet van je eigen kennis en denkproces. Zo kom je tot een beknopte en scanbare tekst waarbij de ker...

26,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

67,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 64,55
+
Bestel

IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement / Druk 8

2021 || Hardcover || Chris Bakker e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Actueel en compleet overzicht van het vakgebied Kwaliteitsmanagement;

- geeft een goed beeld van duurzaam ondernemen in de 21e eeuw;

- aandacht voor de belangen van de aandeelhouders, de stakeholders en het zoeken van een balans tussen profit, planet en people.

Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement verschaft studenten inzicht in het vakgebied Kwaliteitsmanagement en de toepassing ervan in het bedrijfsproces. Het volledige proces van kwaliteitszorg binnen een organisatie en de bijbe...

68,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Lean Six Sigma / Druk 2

Handleiding voor het toepassen van Lean en Six Sigma

2021 || Paperback || Willem Salentijn || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste Nederlandstalige studieboek over deze methode;

- biedt een handig en logisch stappenplan;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Lean Six Sigma is een uitgebreide introductie tot de methodes LEAN en Six Sigma om bedrijfsresultaten aantoonbaar te optimaliseren. Waar LEAN zich primair concentreert op de verwerking, kijkt Six Sigma naar de inputfactoren. Uitgangspunt hierbij is dat de bedrijfsprocessen volledig afgestemd moeten zijn op de klant.

Het boek gaat te werk aan de hand va...

55,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Introductie in management / Druk 4

Over plannen, organiseren, leidinggeven en beheersen

2021 || Paperback || Peter Thuis || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Laagdrempelige inleiding in Management en Organisatie;

- compact en helder geschreven;

- met zeer herkenbare voorbeelden uit de Benelux-praktijk.

Introductie in management is een laagdrempelige kennismaking met dit vakgebied. Het compacte studieboek leidt de student door de theorie aan de hand van de bekende managementvaardigheden: plannen, organiseren, leidinggeven en beheersen. Het aansprekende beeldmateriaal, de herkenbare voorbeelden en de heldere schrijfstijl maken het boek zeer toegan...

22,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 21,80
+
Bestel

Invloed / Druk 6

de zes geheimen van het overtuigen

2021 || Paperback || Robert B. Cialdini || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Mechanismen en technieken

Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?

De sleutelprikkel

Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, he...