Studieboeken (88)

57,50
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Business Research / 5th Edition

A Practical Guide for Students

2021 || Paperback || Jill Collis e.a. || Bloomsbury Publishing

Now in its fifth edition, Business Research offers students a practical, hands-on guide throughout the research process, from literature review to writing up the results. Accessible and clear, this much loved textbook provides the tools needed to embark on and successfully complete research projects. Its balance of practical advice, methodical approach and sound academic underpinning gives a comprehensive grounding in research methods, so that you can decide on the most appropriate way of col...

34,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Zo doe je een onderzoek / Druk 4

2021 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktisch to-do-boek voor het doen van onderzoek in het HO;

- voorzien van 8-stappenplan voor het (zelfstandig) voorzien van theoretische en praktische ondersteuning per stap;

- voorzien van uitgebreide website met ondersteunende hulpmiddelen, begeleidende uitlegvideo’s en voorbeelden.

Organisaties laten geregeld onderzoeken uitvoeren om nieuwe inzichten te ontwikkelen of bestaande kennis te evalueren. Het kan voor afgestudeerden van een hogeschool of universiteit dan ook relevant zijn om...

72,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 69,30
+
Bestel

Hospitality Experience / Nederlandse editie

Een inleiding in hospitality management

2021 || Paperback || Frans Melissen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en complete inleiding in hospitality management;

- theoretische inzichten uitvoerig toegelicht met behulp van cases en praktijkvoorbeelden;

- inclusief hoofdstuk over interculturele hospitality experiences.

Deze eerste Nederlandstalige editie van Hospitality Experience biedt een boeiende introductie in de belangrijkste aspecten van hospitality management.

Op basis hiervan krijgt de lezer duidelijke antwoorden op de volgende drie hoofdvragen:

Wat is hospitality management?

Wie ...

28,25
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 26,84
+
Bestel

TopService voor veeleisende klanten

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?

Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.

Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...

88,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 84,50
+
Bestel

Middle Management / Druk 4

2021 || Paperback || Ton van Vught || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gebaseerd op actuele management theorieën;

- uitstekende voorbereiding op het NEMAS-examen;

- sluit direct aan bij de praktijk.

Middle Management biedt je de perfecte theoretische basis om als manager aan de slag te kunnen gaan. Het boek is bovendien de optimale voorbereiding op het NEMAS-examen Middle Management.

Middle Management is opgebouwd rond dertien managementvraagstukken, zoals: Wat is management? Hoe geef je leiding? Hoe bouw je een organisatie? Hoe kom je tot besluitvorming?

Ied...

29,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Online invloed / Druk 1

Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen

2021 || Paperback || Bas Wouters e.a. || Boom

Beïnvloeden van het gedrag van de bezoeker van websites doe je niet zozeer met rationele argumenten, maar door het onbewuste brein te activeren.

Minimaal tachtig procent van onze keuzes maken we met ons instinctieve, onbewuste brein, stelt Daniel Kahneman, Nobelprijswinnaar en auteur van Thinking, fast and slow. Betere online resultaten bereik je door dit onbewuste brein te begrijpen: hoe mensen denken, waarom ze klikken, en hoe ze reageren op boodschappen.

Online invloed bestaat uit drie de...

37,25
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

53,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Managementvaardigheden voor projectleiders / Druk 6

2021 || Paperback || Cees Rosman e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

‘Managementvaardigheden voor projectleiders’ behandelt alle facetten van samenwerking en communicatie binnen projecten. Centraal staat de projectleider die samen met zijn team werkt aan het realiseren van projectresultaten. Het boek bestaat uit drie delen. In deel I wordt de theorie van leiderschap en leidinggeven beschreven. Deel II gaat over de projectleider in de dagelijkse praktijk. Aan de orde komen teamontwikkeling, probleemhantering, communicatie en persoonlijk leiderschap. In dee...

29,75
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 28,26
+
Bestel

180 Business Hacks (Heruitgave)

Inspirerende hacks om nét even anders te kijken naar je werk

2021 || Paperback || Roel de Graaf || Boom || met inkijkexemplaar

Elke hack leert je op een aardige en uitdagende manier net even anders naar een bepaald aspect van je werk te kijken.

Soms heb je wat inspiratie nodig. Iets om je te helpen om los te komen. Om dingen op een andere manier te zien. Dit boek geeft je 180 hacks om je aan het (om)denken te zetten en je tot een andere manier van kijken te verleiden. Lange teksten werken daarvoor vaak niet en geven je niet het inzicht dat je zoekt. Een quote, iets wat blijft hangen, werkt vaak veel beter. ‘Ze zett...

24,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Klanten zijn eigenlijk net mensen

En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

2021 || Paperback || Jos Burgers || Boom

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn…

Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten den...