Zoekfilters
› Hogeschool Rotterdam (8)
› Haagse Hogeschool (HHS... (4)
› Avans Hogeschool (2)
» Toon alle opties (2)
Studieboeken (41)
Value-based projectmanagement / Druk 1
Scherpte en focus aanbrengen in complexe projecten
2017 || Paperback || Nicoline Mulder || Boom
*** WINNAAR VAN DE OOA-PRIJS 2013 ***
Orde en chaos
Complexe projecten lijken eerder chaotisch te verlopen dan ordelijk. Planningen worden niet gehaald, van beheersing is geen sprake en conflicten zijn eerder regel dan uitzondering. Zie dan je opdrachtgever nog maar eens tevreden te houden. Maar in die chaos is weldegelijk orde te herkennen. Het is gewoon een kwestie van anders kijken. Value-based Project Management helpt je daarbij.
Onzekerheden, vaagheden en innovaties
Dit boek beschrijft h...
Het sales canvas
Door onderzoek sneller naar de deal
2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...
Designing Customer Service Processes
2017 || Paperback || Jochen Wirtz || World Scientific Publishing Co Inc (USA)
From a customer's perspective, services are experiences. From the organization's perspective, services are processes that have to be designed and managed to create the desired customer experience. This makes processes the architecture of services. Designing Customer Service Processes will discuss how service processes can be designed and improved to deliver the promised value proposition. This book is the sixth volume in the Winning in Service Markets Series by services marketing expert Joche...
Maatschappelijk verantwoord ondernemen / Druk 2
2017 || Paperback || Bart Bossink e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De toegankelijke introductie Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen laat je uitgebreid kennismaken met deze relatief nieuwe en interessante organisatieverandering. Je leert de basisbegrippen en krijgt inzicht in deze ondernemingsvorm. Een goede basis voor de toekomstige beroepspraktijk!
Waarom kiezen voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen?
* Uitstekende basis voor de praktijk;
* toegankelijke kennismaking met deze ondernemingsvorm;
* met uitgebreide online ondersteuning.
Maatschappelijk Ver...
This is service design thinking
basics - tools - cases
2017 || Paperback || Marc Stickdorn e.a. || BIS Publishers
This is Service Design Thinking introduces an inter-disciplinary approach to designing services. Service design is a bit of a buzzword these days and has gained a lot of interest from various fields. This book, assembled to describe and illustrate the emerging field of service design, was brought together using exactly the same co-creative and user-centred approaches you can read and learn about inside. The boundaries between products and services are blurring and it is time for a different w...
Projectmatig werken anno nu
Op naar een nieuwe aanpak
2017 || Paperback || Patries Quant e.a. || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar
* Inzicht in verschillende methodes
* Met praktijkvoorbeelden
Projectmatig werken anno nu.
Op naar een nieuwe aanpak!
De planning van het project dreigt uit te lopen, het budget wordt overschreden, de opdrachtgever wil toch net iets anders en ondertussen loopt de projectleider zich de benen uit het lijf om de deadline nog enigszins te halen. Hoewel het project goed is voorbereid, de opdrachtgever akkoord heeft gegeven en het projectteam zich gecommitteerd heeft aan de activiteitenplanning, ga...
EU Superlobby
winnen in Brussel
2017 || Paperback || Milos Labovic || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
Voor- en tegenstanders van de Europese Unie zijn het erover eens. Brussel is tegenwoordig dé plek waar de belangrijkste politieke beslissingen vallen. Maar hoe kan jouw organisatie een impact maken op Europees beleid zonder te verdwalen in het Brusselse labyrint?
In 'EU Superlobby' zet gerespecteerd lobbyist Milos Labovic verschillende lobbytactieken en -strategieën uiteen waarmee je een concurrentievoordeel krijgt in de EU-bubbel.
Dankzij dit boek kan de lezer omvangrijke processen naar zij...
The power of preeminence / Druk 2
high performance principles to accelerate your business and career
2017 || Paperback || Paul Rulkens || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
If you want to accelerate your business and career and stand out like a tall giraffe surrounded by tiny field mice, now is the time to get serious and get going.
In this book, high performance expert Paul Rulkens offers the best ideas, insights and techniques to get everything you can out of everything you have -- from business growth to maximizing your own performance.
In 'The Power of Preeminence' you will learn the critical skills and inside secrets to:
- Focus on the few things necessary...
Het innovatiedilemma / Druk 2
het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen
2017 || Paperback || Clayton M. Christensen || Business Contact || met inkijkexemplaar
Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen - voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. D...
Sales vanuit je Hart
hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf
2017 || Paperback || Richard van Kray e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
Richard van Kray geeft je in 'Sales vanuit je hart' het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.
Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het bel...