Zoekfilters

NUR
Management algemeen (27)
Psychologie algemeen (14)
Onderwijs en opvoeding (13)
» Toon alle opties (48)

Studieboeken (304)

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Het baggerproces: van grond tot werk

2023 || Paperback || Gerard Poptie || STC Publishing || met inkijkexemplaar

Al eeuwenlang wordt er in Nederland gebaggerd: voor de aanwinning van land of de aanleg van dijken, havens en vaarwegen. Het baggerbedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een innovatieve, dynamische industrie die werk biedt aan duizenden mensen, over heel de wereld.

Het Baggerproces, van grond tot werk beschrijft de vele aspecten die verbonden zijn aan baggeren: methoden van grondverzet, de site, de interactie met het grondgedrag en de belangrijkste baggerwerktuigen. Het boek behandelt zowel de ...

24,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,04
+
Bestel
74,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Stadsbomen Vademecum 2A

Groeiplaatsaspecten

2023 || Paperback || G.J. van Prooijen || IPC Groene Ruimte

Stadsbomen Vademecum 2A biedt een uitgebreide behandeling van groeiplaats en groeiplaatsonderzoek. Geen gemakkelijk onderwerp, maar wel essentieel voor de begripsvorming over het functioneren van (stads)bomen.

Het boek besteedt onder meer uitgebreid aandacht aan bodem en grond, de vocht- en bodemluchthuishouding en het belang van diverse voedingselementen voor de boom. Ook zout en zoutschade worden behandeld. Tot slot wordt aangegeven hoe met bodem- en grondonderzoek de geschiktheid van de bo...

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Meta profesional 2 Libro de ejercicios

Intertaal augmented (eentalig)

2016 || Paperback || Diaz Gutiérez || Intertaal

Met het libro de ejercicios kunnen de cursisten het geleerde zelfstandig thuis of in de les oefenen. Ook wordt er in elke unidad aandacht besteed aan de uitspraak van het Spaans.

Het libro de ejercicios van deel 2 bevat vier Etapas. Etapa 4 is een voorbeeld van een examen op niveau B1.

Achter in het libro de ejercicios staan de transcripties van de luisterteksten, de oplossingen bij de oefeningen en een Tabla de recursos met idioom voor zakelijke gesprekken.

Over deze serie

Doelgroep Jongeren...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

17,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 16,39
+
Bestel

HIT = Excel 2016

2016 || Paperback || Harry van den Heuvel || HIT Communication

De methode HIT = IT is ontstaan uit de vraag van het bedrijfsleven, scholen én leerlingen/studenten naar een praktische ICT methode. De theorie is geheel afgestemd op die vraag. De opdrachten zijn casussen uit het bedrijfsleven.

Excel heeft twee functies: een rekenfunctie en een databasefunctie. In het onderdeel Excel worden beide heel uitgebreid behandeld: naast eenvoudige formules leer je met data en tijden rekenen, functies gebruiken, functies nesten, correcte lijsten en draaitabellen ma...

31,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Handboek leren leren voor het voortgezet onderwijs / Druk 3

5 krachtige leerprincipes vertaald naar de praktijk

2016 || Paperback || Inge Verstraete e.a. || Uitgeverij Pica

Het Handboek leren leren bevat actuele theorieën, praktische inspiratiebladen en direct inzetbare formats die door alle leraren in alle vakgebieden kunnen worden gebruikt. De auteurs onderstrepen het belang van vijf krachtige leerprincipes die ze uitvoerig behandelen, te weten:

• Zelfregulatie

• Metacognitie

• Leerstrategieën

• Leermeesters

• Rijke leeromgeving

De praktische handvatten in dit boek kunnen leraren helpen om leerlingen optimaal te laten leren. Hiermee kan tevens het ...

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Psychology of Influence

Theory, Research and Practice

2016 || Paperback || Joop van der Pligt || Taylor & Francis

Whether it's our choice of a new car or what we think about our neighbours, our opinions and attitudes are a way of negotiating the world around us. The Psychology of Influence explores how these preferences and behaviours are influenced and affected by the messages we receive in daily life. From consumer choices to political, lifestyle and financial decisions, the book examines how and why we may be influenced by a range of sources, from written text and television to social media and interp...

72,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 68,88
+
Bestel

Toegepaste Wiskunde voor het hoger onderwijs - Deel 1 / Druk 6

2016 || Paperback || J.H. Blankespoor e.a. || ThiemeMeulenhoff bv || met inkijkexemplaar

Toegepaste wiskunde deel 1 (6e druk, 2016) behandelt de wiskundeleerstof voor de propedeusefase. Het boek is geschikt voor alle opleidingen in het hoger technisch onderwijs.

In deel 1 krijgt de student veel oefeningen aangereikt. Met voorbeelden wordt de student door de stof geleid. Er is veel gedaan om het inzicht en de routine in wiskundige concepten te vergroten, maar ook wiskundige contexten krijgen voldoende aandacht. Uitvoerige, formele bewijzen komen nauwelijks voor.

Elk hoofdstuk bevat...

62,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 59,80
+
Bestel

Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3

2016 || Paperback || Esther de Berg e.a. || Coutinho || ook als eBook

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...