Zoekfilters

Verschijningsjaar
2014 (3)
2015 (3)
2012 (2)
» Toon alle opties (3)
2016 (2)
2018 (2)
2019 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (25)

Studieboeken (26)

50,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,21
+
Bestel

Communiceren / Druk 4

Contact maken, houden en verdiepen

2022 || Paperback || Frank Oomkes e.a. || Boom || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen.

‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisva...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Transmedia storytelling / Druk 2

Stappenplan voor communicatieprojecten

2021 || Paperback || René Boonstra || Boom || met inkijkexemplaar

Elke dag neemt het aantal communicatiekanalen waar we gebruik van maken toe. Tegelijkertijd neemt de aandachtspanne van lezers en kijkers af. Als communicatieprofessional moet je sterk zijn in het vertalen van een

communicatieboodschap naar effectieve content. Alleen zo zal jouw boodschap je doelgroep bereiken en, nog belangrijker: activeren. Verhalen blijven daarbij cruciaal. Storytelling helpt je je publiek intensief te betrekken bij je communicatieprojecten.

‘Storytelling – Stappenpl...

46,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Interne communicatie / Druk 8

Strategieën, methoden en rollen

2023 || Paperback || Huib Koeleman || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Betrokken medewerkers presteren goed, voelen zich verbonden met hun organisatie en werken met veel plezier. Slimme interne communicatie is daarbij essentieel. Zeker nu steeds meer organisaties kiezen voor all remote of hybride werken, vraagt de inrichting van interne communicatie extra aandacht.

‘Interne communicatie’ geeft handreikingen om de interne communicatie in de organisati...

47,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,13
+
Bestel

Radio- en televisiejournalistiek / Druk 1

2004 || Paperback || Silvia Simons || Boom

Radio- en televisiejournalistiek is het complete studieboek voor de aankomend rtv-journalist. Het boek behandelt naast algemene journalistieke technieken, het maken van onderwerpen en het presenteren voor radio en televisie. Met tientallen praktijkvoorbeelden ligt de nadruk op de uitvoerende kant van het werk.

Alle denkbare aspecten van het vak komen aan bod, van juridische grenzen en journalistieke ethiek, interviewtechnieken en logistieke planningen, tot microfoongebruik, beeldcompositie, mo...

57,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7

theorieën over media-impact

2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...

65,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 62,23
+
Bestel

Imagineering / Druk 1

het creeren van belevingswerelden

2011 || Paperback || D. Nijs e.a. || Boom

Verschillende auteurs constateren dat er een fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Dit boek is geschreven in het licht van dit besef.

In Imagineering wordt de stelling geponeerd dat het Amerikaanse antwoord op de nieuwe vragen die deze eco...

49,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 46,79
+
Bestel

Basisboek crossmedia concepting / Druk 2

2012 || Paperback || Indira Reynaert e.a. || Boom

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.

Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt ondersch...

41,75
Leverbaar vanaf 26 september
met 5% korting 39,66
+
Bestel

Kernbegrippen van professionele communicatie / Druk 2

2019 || Paperback || Peter 't Lam e.a. || Boom

Kernbegrippen van professionele communicatie bied je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ’t Lam.

Kernbegrippen van prof...

47,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,13
+
Bestel

Het Strategisch Communicatie Frame / Druk 4

2021 || Hardcover || Betteke van Ruler e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Het Strategisch Communicatie Frame

Na het grote succes van de eerste druk van Het Strategisch Communicatie Frame (mei 2014) is dit alweer de vierde druk, aangevuld met een extra deel waarin 25 professionals aangeven hoe zij het Frame gebruiken en wat zij ervan vinden.

Het Strategisch Communicatie Frame is ontwikkeld als methode voor het bepalen van een effectieve strategie. Of het nu gaat om een communicatiestrategie voor de lange termijn voor de organisatie, een communicatiestrategie voor een ...

43,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 41,56
+
Bestel

Communicatie NU 2

2015 || Paperback || Betteke van Ruler || Boom

'Communicatie NU 2' is wederom een vakinhoudelijke glossy over het Communicatie vak, voor en door het vak zelf geschreven.

In Communicatie NU 2 vind je alles over trends in het vak, de actuele thema's, de lastige zaken waar communicatieprofessionals tegenaan lopen en hoe ze die oplossen. En ook de nieuwste onderzoeken en visies, plus veel wetenswaardigheden, carrièremogelijkheden en tips. Naast Betteke van Ruler komen ruim 100 mensen aan het woord; zowel studenten, bureaudirecteuren, communic...