Zoekfilters
› Bedrijfskunde (6)
› Social Work (6)
› Bestuurskunde/Overheid... (5)
» Toon alle opties (36)
› Finance & Control (5)
› Human Resource Managem... (5)
› Integrale Veiligheidsk... (5)
› Werktuigbouwkunde (5)
› Ad Ondernemerschap & R... (4)
› Business IT & Manageme... (4)
› Facility Management (4)
› PABO (4)
› Toegepaste Psychologie (4)
› Verpleegkunde (4)
› Accountancy (3)
› Ad Engineering (3)
› Ad Management (3)
› Ad Sales & Accountmana... (3)
› Communicatie (3)
› Finance, Tax and Advic... (3)
› HBO - Rechten (3)
› Sociaal-Juridische Die... (3)
› Sportmarketing (3)
› Technische Bedrijfskun... (3)
› Vastgoed en Makelaardi... (3)
› Ad Eventmanager (2)
› Ad Maintenance & Mecha... (2)
› Ad Management in de Zo... (2)
› Ad Ondernemen (2)
› Engineering (2)
› HBO-ICT (2)
› Hotel Management (2)
› Maintenance & Mechanic... (2)
› Management in de Zorg (2)
› Maritiem Officier (2)
› Ondernemerschap & Reta... (2)
› Praktijkleer Makelaar (2)
› Sales & Accountmanagem... (2)
› Tourism Management (2)
Studieboeken (37)
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789024445691_p_75_106.jpg)
morgen verzonden
Zelf leren rapporteren / Druk 2
2022 || Paperback || Yolanda Mante || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.
Online training
Zelf leren rapporteren is een online training waarin je zelfstandig rapportagetechnieken leert. De training omvat theorie in de vorm van een boek (papier en online) en veel oefenmateriaal in de vorm
van meer dan 100 online opdrachten met feedback, waaronder schrijfopdrachten aan de hand van cases, zoekopdrachten, multiplechoicevragen, beoordelingsopdrachten en videovragen.
Opzet van de training
...
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789083241661_p_75_117.jpg)
morgen verzonden
Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022/2023)
2022 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083241678: Marketing Vastgoed - Werkboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022 / 2023 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-M...
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789054724711_p_75_101.jpg)
morgen verzonden
De sportwereld voor het hbo / Druk 4
2022 || Paperback || Jan de Leeuw || Arko Sports Media BV
Voor velen is sport ‘de belangrijkste bijzaak ter wereld’. Maar wat is sport nu eigenlijk? De sportwereld voor het hbo biedt een systematische introductie in de sportwereld. Het bevat hoofdstukken over sport; geschiedenis van de sport;
sportethiek; thema’s sportethiek; Olympische Spelen; bewegen; beweeggedrag en -stimulering; en bewegingsonderwijs.
Elk hoofdstuk wordt afgesloten met vragen, opdrachten en debatstellingen. Over de gehele methode verspreid zijn diverse cases opgenomen uit...
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789083241678_p_75_106.jpg)
morgen verzonden
Marketing Vastgoed-Werkboek (editie 2022/2023)
2022 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241661: Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022-2023.
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor...
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789001078409_p_75_106.jpg)
morgen verzonden
Basisboek customer journey / Druk 2
Een inleiding in het vakgebied
2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789001011406_p_75_106.jpg)
morgen verzonden
De kern van de administratieve organisatie / Druk 4
SERIE Beheersen van bedrijfsprocessen
2022 || Paperback || Jan-Carel Bast e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vak administratieve organisatie;
- Praktijkgericht en voorzien van veel praktische voorbeelden, tussenvragen en casussen;
- volop aandacht voor managementinformatie en het gebruik van ERP-systemen.
De kern van de administratieve organisatie is een basisboek voor het vak Administratieve Organisatie en sluit aan op het competentiegerichte onderwijs. Het boek geeft inzicht in de werking van de administratieve organisatie als onderdeel van bedrijfs...
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789043039178_p_75_102.jpg)
morgen verzonden
Sociale psychologie (met MyLab) / Druk 10
2022 || Paperback || Elliot Aronson e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De sociale psychologie onderzoekt hoe onze gedachten, gevoelens en gedragingen worden beïnvloed door anderen. In een wereld waarin het menselijk gedrag steeds weer blijft verrassen en onderzoeksresultaten totaal anders kunnen uitpakken dan verwacht, biedt dit boek een stevige basis waarop je jouw kennis van het vakgebied verder kunt verbreden. Door de theorie en onderzoeksresultaten in een herkenbare context te plaatsen en in verband te brengen met de dagelijkse werkelijkheid wordt de stof h...
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789001299606_p_75_119.jpg)
morgen verzonden
Navigeren met KPI-Dashboards / Druk 2
2022 || Paperback || Eldert de Jager e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet maar overzichtelijk boek waarin de sturing van het bedrijfsactiviteiten centraal staat;
- biedt een samenhangende aanpak om de Key Point Indicators (KPI’s) te bepalen en te sturen;
- het KPI-dashboard zorgt voor gecontroleerd en gebalanceerd navigeren van alle bedrijfsactiviteiten.
In de planning en sturing van bedrijfsactiviteiten staat het KPI-dashboard centraal, daarbij wordt er met zo min mogelijk, maar wel met de juiste parameters gestuurd. Met Navigeren met KPI-Dashboards l...
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789024452248_p_75_108.jpg)
morgen verzonden
De cockpit van de organisatie / Druk 7
Prestatiemanagement met behulp van scorecards
2022 || Paperback || L.A.F.M. Kerklaan || Boom
![](https://s.studiebijdehand.nl/productfiles-resized/9789023257158_p_75_108.jpg)
morgen verzonden
Supervisie / Druk 10
Gids voor supervisanten
2022 || Paperback || Erik de Haan e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar
Het handboek Supervisie biedt een didactische methode die professionals in mensgerichte beroepen – zoals social work, de gezondheidszorg en het onderwijs – in staat stelt om inzichten en ervaringen om te zetten in een grotere beroepsbekwaamheid. Het benadert theorie, methodes en praktijk vanuit het perspectief van de supervisant en geeft antwoord op vragen als: Wat is supervisie? Hoe werkt het? Wat heb je eraan?
Essentiële informatie over de supervisiereis wordt verlevendigd met concrete...