Zoekfilters

Auteur
Anton Cozijnsen (2)
Uitgever
Noordhoff (14)
Boom (3)
Taal
Nederlands (23)
Verschijningsjaar
2021 (5)
2019 (4)
2020 (4)
» Toon alle opties (3)
2022 (4)
2016 (2)
2023 (2)

Studieboeken (24)

22,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Van weerstand naar veranderbereidheid / Druk 3

over willen, moeten en kunnen veranderen

2019 || Paperback || Erwin Metselaar e.a. || Bricklayer Productions

Een stabiele factor in de literatuur over verandermanagement. Van het daarin gepresenteerde diagnose-instrument, de DINAMO voor veranderbereidheid, wordt intensief gebruik gemaakt in de praktijk van verandermanagement.

49,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement / Druk 5

Een praktische handleiding voor de invoering van kwaliteitszorg

2023 || Paperback || Bernadette van Pampus || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Kwaliteitsmanagement is een praktijkgericht boek voor studenten en iedereen die betrokken is bij de kwaliteitszorg binnen een organisatie. Dit onderwerp is relevanter dan ooit, in een tijd waarin organisaties niet meer alleen kunnen concurreren op prijs, maar ook aandacht moeten schenken aan kwaliteit en betrouwbaarheid.

Het boek biedt praktische tips om de eerste stappen te zetten ...

35,50
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Praktische grammatica Engels

2012 || Paperback || Christine House || Intertaal || met inkijkexemplaar

Praktische grammatica Engels is een leer- en oefenboek waarin de basisgrammatica van het Engels op een overzichtelijke manier wordt aangeboden en uitgelegd.

86,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 82,60
+
Bestel

Leren communiceren / Druk 8

2021 || Paperback || C. Jansen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Al ruim veertig jaar het meest gebruikte communicatiehandboek in het hoger onderwijs;

• biedt een stevige kennisbasis en volop mogelijkheid om nieuwe vaardigheden te oefenen;

• aansprekend geïllustreerd en voorzien van uitgebreide digitale ondersteuning.

Volgens de nieuwe wet Taal en toegankelijkheid moeten universiteiten en hogescholen de uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands van hun Nederlandstalige studenten bevorderen. Dat betekent dat die studenten over de volle breedte van ...

69,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

91,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Organisation & Management, An International Approach / Druk 4

A practical Approach

2019 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Organisation and Management – An International Approach is an interactive and hands-on introduction to the field. The theory behind management and organisation is accessibly explained by renowned authors Jos Marcus and Nick van Dam using many practical examples.

This fully renewed edition has been expanded with six new chapters on digital business transformation, internationalisation, corporate social responsibility, the future of work, human resource management, and culture. In addition, t...

64,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Navigeren met KPI-Dashboards / Druk 2

2022 || Paperback || Eldert de Jager e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compleet maar overzichtelijk boek waarin de sturing van het bedrijfsactiviteiten centraal staat;

- biedt een samenhangende aanpak om de Key Point Indicators (KPI’s) te bepalen en te sturen;

- het KPI-dashboard zorgt voor gecontroleerd en gebalanceerd navigeren van alle bedrijfsactiviteiten.

In de planning en sturing van bedrijfsactiviteiten staat het KPI-dashboard centraal, daarbij wordt er met zo min mogelijk, maar wel met de juiste parameters gestuurd. Met Navigeren met KPI-Dashboards l...

38,99
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 37,04
+
Bestel

Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

vijf universele factoren van excellent presteren

2016 || Paperback || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factore...

26,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

56,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Essentie van dienstenmarketingmanagement / Druk 3

2021 || Paperback || Ton Borchert || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compact en toch zeer compleet;

- veel aandacht voor o.a. data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie;

- handige ondersteunende website met extra les- en studiemateriaal.

Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Daarbij wordt zowel gekeken naar de offline als online marketingtools waarover organisaties beschikken. Het is daarmee een zeer praktisch...