Zoekfilters
› Management algemeen (7)
› Personeel en organisat... (3)
› Algemene sociale weten... (2)
» Toon alle opties (2)
Resultaten (26)
maandag verzonden
Business Vocabulary in Use - Intermediate / 3rd edition
with Answers and enhanced ebook - Self-study and Classroom Use
2017 || Paperback || Bill Mascull || Cambridge University Press
The words you need to communicate with confidence in business today. Vocabulary explanations and practice for intermediate (B1 to B2) students and professionals looking to improve their knowledge and use of business English. This book is perfect for both self-study and classroom activities.
Inside the book is a code for an ebook that can be used online with Macs, PCs and tablets. It can also be downloaded to iOS and Android tablets using the free Cambridge Bookshelf app. The ebook has the sam...
maandag verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
maandag verzonden
Dit is onderzoek! / Druk 3
2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;
- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;
- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.
Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...
Business & Managementmodellen / Druk 5
2023 || Hardcover || Marijn Mulders || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Uitgebreid overzicht van bekende en minder bekende business- en managementmodellen;
- behandelt actuele thema’s als innovatie en social media;
- met handige indexen en literatuurverwijzingen.
De bestseller Business- en Managementmodellen (voorheen 111 Managementmodellen) biedt een uitgebreid overzicht van bekende en minder bekende business- en managementmodellen. De modellen zijn beknopt en helder beschreven, waardoor studenten snel weten welk model bij welke situatie past.* Business- en ...
maandag verzonden
International HRM / Druk 1
2019 || Paperback || M. de Bot || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Is an accessible guide to HRM in an international context;
- gives a complete overview of the field;
- offers immediate application of knowledge through engaging case studies.
An increasing number of organizations operate within an international context. An organization can send employees abroad, hire employees from abroad or outsource tasks to foreign companies. These international activities bring new challenges, especially when it comes to human resource management.
With International HR...
maandag verzonden
Intercultural Sensitivity / Druk 5
From denial to intercultural competence
2021 || Paperback || C. Nunez e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar
Through internationalisation programmes, millions of students spend part of their studies at universities abroad every year. Lecturer mobility programmes are bringing international lecturers straight to local classrooms. With migration, labour mobility and student mobility, classrooms and lecture halls have grown more culturally diverse than ever before.
Intercultural Sensitivity gives students a head start in working with lecturers and fellow students, and to excel in their future internati...
maandag verzonden
Dit ben ik! / Druk 1
worden wie je bent met transactionele analyse
|| Hardcover || Lieuwe Koopmans || Uitgeverij Thema
We leven in een maatschappij waarin we denken dat levensgeluk maakbaar is. Op televisie kijken we naar programma's over total make-overs en diëten, over opvoeden en financiële problemen. We hopen dat de experts van die programma's onze problemen voor ons oplossen en dat we dan gelukkig worden. Op YouTube en Facebook laten we zien hoe bijzonder we zijn en wat voor fantastisch leven we hebben. Problemen zijn er niet en alles is mooi en fantastisch. Zo worden we de toneelspelers van ons eigen ...
maandag verzonden
Mijn Binnenste Buiten / Druk 1
werken aan je professionele identiteit
2019 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Het wordt steeds belangrijker om te weten waar je als professional voor staat, wat je basis is, waar je van bent, wat onvervreemdbaar van jou is en je kleur geeft. Dat helpt je in sturing geven aan je eigen ontwikkeling, in het vergroten van veerkracht en wijsheid, en het verstevigen van je eigen expertise.
Waar de auteurs in het boek 'Je Binnenste Buiten' een model hebben ontwikkeld rondom professionele identiteit en de theorie uiteenzetten, is dit een praktijkboek. In dit boek wisselen pra...
dinsdag verzonden
Strategic Human Resource Management / 2nd edition
2014 || Paperback || Paul Boselie || McGraw-Hill
Now in its second edition, Strategic HRM: A Balanced Approach has been updated and revised throughout to examine the latest in theory and practice. Central to its theme is putting HRM in its organizational context and creating a more balanced approach to managing people.
maandag verzonden
Begin met het waarom / Druk 24
Hoe goede leiders inspireren tot actie
2019 || Paperback || Simon Sinek || Business Contact || met inkijkexemplaar
Simon Sinek laat in ‘Begin met het Waarom’ zien dat organisaties en leiders die zich richten op het Waarom van hun bedrijf succesvoller, invloedrijker en innovatiever zijn. Leiderschapsstijlen kunnen verschillen, maar alle grote, inspirerende leiders hebben één ding met elkaar gemeen: ze weten dondersgoed waaróm ze doen wat ze doen. Toch sneeuwt bij veel bedrijven het Waarom nogal eens onder in de hectiek van de dag.
‘Begin met het Waarom’ helpt je om het Waarom weer centraal te st...