Zoekfilters
Resultaten (19)
vandaag verzonden
Business Vocabulary in Use - Intermediate / 3rd edition
with Answers and enhanced ebook - Self-study and Classroom Use
2017 || Paperback || Bill Mascull || Cambridge University Press
The words you need to communicate with confidence in business today. Vocabulary explanations and practice for intermediate (B1 to B2) students and professionals looking to improve their knowledge and use of business English. This book is perfect for both self-study and classroom activities.
Inside the book is a code for an ebook that can be used online with Macs, PCs and tablets. It can also be downloaded to iOS and Android tablets using the free Cambridge Bookshelf app. The ebook has the sam...
maandag verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
maandag verzonden
Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4
2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!
Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...
vandaag verzonden
De zeven eigenschappen van effectief leiderschap / Druk 100
2010 || Paperback || Stephen R. Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook
'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.
maandag verzonden
Mijn Binnenste Buiten / Druk 1
werken aan je professionele identiteit
2019 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Het wordt steeds belangrijker om te weten waar je als professional voor staat, wat je basis is, waar je van bent, wat onvervreemdbaar van jou is en je kleur geeft. Dat helpt je in sturing geven aan je eigen ontwikkeling, in het vergroten van veerkracht en wijsheid, en het verstevigen van je eigen expertise.
Waar de auteurs in het boek 'Je Binnenste Buiten' een model hebben ontwikkeld rondom professionele identiteit en de theorie uiteenzetten, is dit een praktijkboek. In dit boek wisselen pra...
maandag verzonden
Begin met het waarom / Druk 24
Hoe goede leiders inspireren tot actie
2019 || Paperback || Simon Sinek || Business Contact || met inkijkexemplaar
Simon Sinek laat in ‘Begin met het Waarom’ zien dat organisaties en leiders die zich richten op het Waarom van hun bedrijf succesvoller, invloedrijker en innovatiever zijn. Leiderschapsstijlen kunnen verschillen, maar alle grote, inspirerende leiders hebben één ding met elkaar gemeen: ze weten dondersgoed waaróm ze doen wat ze doen. Toch sneeuwt bij veel bedrijven het Waarom nogal eens onder in de hectiek van de dag.
‘Begin met het Waarom’ helpt je om het Waarom weer centraal te st...
vandaag verzonden
Systeemdenken / Druk 2
van goed bedoeld naar goed gedaan
2022 || Paperback || Jaap Schaveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Hoe komt het dat grotere inspanningen van de afdeling Verkoop leiden tot een lagere omzet? Waarom neemt de werkdruk alleen maar toe, ook als we hulp inhuren? Hoe goed we het allemaal ook bedoelen, met sommige 'oplossingen' verergeren we de problemen juist. Hoe is die paradox te omzeilen?
Systeemdenken geeft nieuw inzicht in complexe situaties. Elke organisatie is een systeem dat uit onderdelen bestaat. Systeemdenken leert je te zien hoe die onderdelen elkaar beïnvloeden. Zo ontdek je de vaste...
maandag verzonden
International Business Eng. ed / Druk 3
2022 || Paperback || Radha Jethu-Ramsoedh e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- International Business can be widely used as a general introduction to international entrepreneurship;
- appealing examples from everyday practice and facts & figures make international business come to life;
- places international entrepreneurship in a European context.
International Business is an accessible textbook that highlights the basic principles of international entrepreneurship. It is the English version of Internationaal ondernemen and can be widely used as an introduction to in...
Basisboek Recht / Druk 18
2023 || Paperback || O.A.P. van der Roest || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Al jaren een toonaangevend studieboek binnen het hoger juridisch onderwijs;
- toegankelijk geschreven en voorzien van vele aansprekende praktijkvoorbeelden;
- bevat duidelijke schema’s, margewoorden en samenvattingen.
Basisboek Recht zet de belangrijkste rechtsgebieden en beginselen van het Nederlands recht voor je uiteen. Het duidelijke taalgebruik, de aansprekende praktische voorbeelden en verhelderende rechterlijke uitspraken maken het boek uitermate toegankelijk.
Het boek is uitermate...
maandag verzonden
Basisboek customer journey / Druk 2
Een inleiding in het vakgebied
2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...