Resultaten (25)
maandag verzonden
De Kunst van de Boodschap
2020 || Hardcover || Theo Selhorst || Uitgeverij De Heksenhoed || met inkijkexemplaar
De Kunst van de Boodschap
Een kijkje in de geschiedenis van het Nederlandse emaillen reclamebord
Dit boek bevat de grootste collectie emaillen reclameborden in Nederland.
We nemen u in chronologische volgorde mee op een reis langs de meest uiteenlopende emaillen reclameborden, soms vergezeld van het originele procuct of een advertentie uit die tijd.
Op deze reis komen we tevens langs vele oude ansichtkaarten, waarop de borden staan afgebeeld.
Kortom, een boek met vele gezichten dat zeker ook ...
maandag verzonden
Superfijne klanten
Hoe kom je eraan?
2024 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Management
Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.
Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van kri...
maandag verzonden
Account management in de praktijk (Heruitgave)
2012 || Paperback || G.J. Verra || Adformatie Groep
De aanleiding
Als vervolg op het eerder verschenen boek
Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het
voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management.
Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen
ond...
maandag verzonden
Advertising and Promotion / Druk 5
2023 || Hardcover || Hackley || SAGE
Offering a short, concise and creative take on advertising and promotion, the new edition includes more on digital and social media marketing while using a wider range of visual examples and case studies.
maandag verzonden
Marketing Planning & Strategy
2023 || Hardcover || Dawes || SAGE
This new book guides you concisely through the marketing planning process from start to finish, drawing on examples from large brands like Ikea and Krispy Kreme to digital start-ups like Starling Bank.
maandag verzonden
Sensory Marketing
2023 || Hardcover || Hulten || SAGE
Authored by Bertil Hulten, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer, not only to increase the chance of an immediate sale but perceptions of the product which play into a customer's return and brand loyalty for the future.
maandag verzonden
Beginning Teaching with Digital Technology
2022 || Paperback || Joanne Blannin || SAGE
The perfect guide for pre-service teacher education students, in both primary and secondary education, to help you use technology in your classroom to effectively support your students' learning.
maandag verzonden
Global Marketing and Advertising / Druk 6
2023 || Hardcover || de Mooij || SAGE
Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.
maandag verzonden
Selling & Sales Management
2023 || Paperback || Spiller || SAGE
A step-by-step "how-to" guide to selling in the contemporary world with a focus on storytelling to enhance relationship building and help drive sales; alongside skills development for sales management and today's role for sales data analytics.
maandag verzonden
Digital Marketing
Strategic Planning & Integration
2022 || Hardcover || Annmarie Hanlon || SAGE
An unbiased, balanced guide to all aspects of digital marketing planning and strategy, from social media, mobile and VR marketing to objectives, metrics and analytics.