Zoekfilters

Auteur
Joe Rubino (3)

Resultaten (13)

79,87
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De ultieme gids voor netwerk marketing / druk 1

37 topverdieners delen hun best bewaarde geheimen

2013 || Paperback || Joe Rubino || Fountain of Inspiration

"De bijbel van netwerk marketing. Deze ultieme gids is een bundel van informatie, training en inspiratie. Het is het meest complete boek dat ooit is geschreven over netwerk marketing."

Charles Jones, auteur van het boek "Het leven is fantastisch"

"Dr. Joe Rubino is de volleerde student. Nu ben ik de ontvanger vanwege zijn honger naar kennis. Dit is ook mogelijk voor jou. In dit boek vind jij het beste van het beste, net zoals Napoleon Hill dat vele jaren eerder heeft gedaan. Zevenendertig mog...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De conversation manager 2013 / Druk 14

de kracht van de hedendaagse consument / het einde van de traditionele adverteerder

2018 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van

?De voorbije jaren is het internet ge

48,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,84
+
Bestel

Interne communicatie bij verandering / Druk 3

van middelen- naar interventiedenken

2013 || Paperback || Huib Koeleman || Boom

* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.

* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.

* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C.

* 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie gesorteerd.

* 6 fasen van het proces in detail beschreven.

* Tips en voorbeelden uit de praktijk.

Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar he...

28,17
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Startcontrole / druk 1

geen succes in netwerk marketing zonder een goed plan

2013 || Paperback || Pamela Hemmings || Fountain of Inspiration

Droom jij van snel rijk worden? Dan is dit boek helemaal niet geschikt voor jou!

Een eigen bedrijf aan huis is nog altijd hard werken.De gedachte van het opzetten van een webwinkel en dan toekijken hoe geld vanzelf binnen stroomt, zijn inderdaad alleen maar fantasieën.

Jij moet zelf aan de slag om het bedrijf van de grond af op te bouwen. Het kost je zeer waarschijnlijk een jaar voordat jij geld gaat verdienen. Dus waarom zou je nog beginnen met netwerk marketing? De werkelijkheid is dat ve...

36,97
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Slim studeren in netwerk marketing / druk 1

2013 || Paperback || Marcel Bongers || Fountain of Inspiration

Dit boek is gericht op mensen in netwerk marketing die al enkele jaren niet meer in de schoolbanken hebben gezeten. Geldt dat voor jou? Vanaf nu kan ook jij leren om op een slimme wijze de kennis te verwerven en effectief te werken aan jouw persoonlijke groei.

Enkele onderwerpen die worden behandeld:

* Aantekeningen maken tijdens lezingen, trainingen en seminars

* De beste studeertactiek om blijvend informatie uit een boek op te slaan in het geheugen

* Overzicht van leesstijl, soort tekst en...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Een hogere prijs is pure winst / Druk 2

2013 || Paperback || Jos Burgers || Adfo Groep

EEN HOGERE PRIJS IS PURE WINST

U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer winst is wellicht het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enige marketinginstru-ment dat direct geld opbrengt. Succesvolle ondernemingen zoals Albert Heijn, Shell, de Bijenkorf, Unilever en F. van Lanschot Bankiers hanteren vaak een relatief hoog prijs-niveau. Hogere prijzen dragen bij aan een goed rendement. In die zin is een ho...

49,87
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

15 geheimen die elke netwerk marketer moet weten / druk 1

essentiele kennis en vaardigheden om een 7-cijferig inkomen te verdienen

2012 || Paperback || Joe Rubino e.a. || Fountain of Inspiration

Elk jaar zijn er in Noord Amerika meer dan 15 miljoen mensen actief in netwerk marketing en zij verkopen voor miljarden dollars aan producten en diensten. De topverdieners krijgen elk jaar meer dan een miljoen bijgeboekt op hun bankrekening. Zo jou niet graag willen weten hoe zij dat klaar spelen? Met dit boek zul jij het ook leren!

Geschreven door de beste experts in netwerk marketing, hebben Dr. Joe Rubino en John Terhune een praktische gids geschreven met 15 belangrijke principes voor succe...

21,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 20,66
+
Bestel

Privacy bestaat niet

doe er je voordeel mee

2013 || Paperback || Peter Olsthoorn || Adformatie Groep

Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het perspectief van jou als burger. Wat is jouw privacy je waard? En voor welke voordelen ben je bereid een deel daarvan op te geven?

'Dit boek is verplicht leesvoer voor iedereen die zich in de actuele privacydiscussie mengt over spionage, patiëntendossier of surfgedrag volgen. De cases schetsen de rijke omvang, ...

69,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 65,55
+
Bestel

Nontraditional Media in Marketing and Advertising

2013 || Paperback || Blakeman || SAGE

A concise guide that offers a step-by-step approach to the strategic use of alternative media by both the marketing and advertising professions.

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Marketing en accountability, 2e druk / Druk 2

2013 || Paperback || Rien Hummel || Boom

Wat is de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie?

Hoe maakt de marketeer duidelijk dat hij meer budget nodig heeft? Hoe verklaart

de marketeer achteraf waarom de resultaten tegenvallen of juist meevallen? Zijn

deze resultaten toe te wijzen aan zijn marketingkeuzes of zijn er andere verklaringen te vinden? Marketeers lopen steeds vaker tegen deze vragen aan. We spreken dan over accountability in de marketingfunctie.

De vraag is: hoe maak je de marketingfunctie accounta...