Zoekfilters
› Ad Ondernemerschap & R... (2)
› Commerciële Economie (2)
› Finance & Control (2)
» Toon alle opties (2)
› Marketing (10)
› Management & bedrijfsk... (3)
› Bedrijfskunde & ondern... (2)
» Toon alle opties (3)
Resultaten (30)
E-commerce & E-business / Druk 2 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;
- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;
- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.
E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business bes...
maandag verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
maandag verzonden
Ondernemen & Verkopen na de coronacrisis
2020 || Paperback || Bart Daems || Brave New Books || met inkijkexemplaar
De coronacrisis hakte er wereldwijd stevig in.
Ondernemen en verkopen zal nooit meer hetzelfde zijn als voorheen.
Hoe ga je in het "nieuwe normaal" om met klanten en hoe kan jij hen helpen om weer overeind te geraken?
Op welke manier kan je jezelf blijven onderscheiden van jouw concurrenten?
Want hier draait het om: waarde en vertrouwen vormen de absolute basis zoals nooit tevoren.
Klant helpen kopen, in plaats van te verkopen.
Hechte banden en relaties smeden en inzetten op hedendaagse tools.
Ondernemen & Verkopen na de coronacrisis is een vlot geschreven boek over hoe jij als ondernemer of verkoper sterker uit de coronacrisis kan komen...
Strategische marketingplanning / Druk 8 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.
In deze achtste editie wordt digitale marketing volledig geïntegreerd in alle planningsstappen. Niet alleen online communicatie wordt behandeld, maar digitale ...
maandag verzonden
Marketing Kernstof / Druk 9
2020 || Paperback || Hans Vosmer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...
Winnen is Zilver
2020 || Hardcover || Michel van Vuuren || Mijnmanagementboek.nl
We willen in een competitieve omgeving het verschil maken. Dat is in de verkoop en sport makkelijk te definiëren. Omzet of winst. Maar waar zit het verschil? Als je van de ander weet te winnen. Winnen is de uitkomst van het verschil maken. Dus hoe zorgen wij, als professional en manager, dat we precies weten wat dit inhoudt?
Het vertellen wat iemand moet doen lijkt een goede manier om succes te bereiken. Zeg maar het opvolgen van tips. Alleen werkt dit niet of nauwelijks in een dynamische o...
Business marketing / Druk 7 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Combineert traditionele kennis van business marketing met nieuwe trends en ontwikkelingen in o.a. online marketing;
uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;
met veel extra online ondersteuning.
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Thema’s die daarbij worden behandeld zijn b...
maandag verzonden
Fanstrategie
2020 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Fan zijn is fan-tastisch
Een merk met veel fans is enorm krachtig. Het wil geen klanten maar fans die ambassadeur zijn voor het merk in hun eigen sociale netwerk. Social media zijn de multiplier voor de fanstrategie en daarom zijn fans extreem waardevol in de communicatie. Zij zijn topinfluencers.
Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Vaak ligt de nadruk sterk op sales, in dit boek staat de psychologie van de fans e...
maandag verzonden
De Online Marketing Tornado
Blauwdruk voor een wervelende online business
2021 || Paperback || Tonny Loorbach e.a. || IMU BV || met inkijkexemplaar
“Een belachelijk compleet en no-nonsense stappenplan voor meer bezoekers, leads, klanten, fans en ambassadeurs via het internet.”
Het internet biedt kansen in overvloed, maar hoe voorkom je dat je als ondernemer verzuipt in alle mogelijkheden? Hoe verzeker je jezelf van de meest effectieve online strategie en een onverstoorbare focus? Hoe tover je jouw website om tot een ware bezoekersmagneet en een volautomatische marketingmachine voor je business? Juist, met dit boek.
Ben jij klaar voor...
maandag verzonden
Ik ben verkocht! / Druk 2
2020 || Paperback || Bart Daems || Brave New Books
Verkopen: ieder van ons krijgt er dag in dag uit, én constant mee te maken. In de supermarkt, op het internet, bij de bank of in een kledingwinkel bijvoorbeeld. Zelfs de vijfjarige dochter die alles in het werk stelt om haar mama te overtuigen om een ijsje voor haar te kopen, verkoopt. Om succes te hebben als verkoper, kan men zich in de eerste plaats maar beter goed voorbereiden. Naast een degelijke voorbereiding is het key om de behoeften en verwachtingen van de klant grondig te bepalen: o...