Zoekfilters

Uitgever
Boom (8)
Verschijningsvorm
Paperback (11)

Resultaten (12)

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Strategische inzet van ICT / druk 1

een leidraad voor business-informatiemanagement

2014 || Hardcover || M. Beijen e.a. || Boom

66,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 63,41
+
Bestel

Kaizen / druk 3

de sleutel van Japans succesvolle concurrentie

2001 || Paperback || M. Imai || Boom

33,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 32,29
+
Bestel

De HR-Scorecard

het meten van strategie, mensen en prestaties

2013 || Paperback || Brian E. Becker e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Prestaties van mensen hebben steeds meer invloed op de bedrijfsstrategie. Die prestaties moeten dan wel gemeten kunnen worden. Op basis van de succesvolle Balanced Scorecard hebben de auteurs van dit boek een nieuwe methodiek ontwikkeld, de HR-scorecard. Daarmee kan human resources management ingepast worden in de algemene strategie van bedrijven en kan men human resources managen als een onderdeel van het bedrijfskapitaal. Bovendien wordt het mogelijk om met de HR-scorecard een koppeling te ...

50,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Compendium van de accountantscontrole 1 / druk 3

2004 || Paperback || B.A.J. Westra e.a. || Pentagan Holding Books B.V.

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

PMO-special Praktisch competentiemanagement

2001 || Paperback || M. Guiver-Freeman || Boom

Over competentiemanagement zijn de laatste jaren vele boeken geschreven. Geen van deze boeken ging echter over de praktijk: het ontwikkelen van competentieprofielen en de invoering ervan.

In deze special wordt een feitelijke praktijksituatie beschreven: de invoering van competentiemanagement als integrale wijze van werken binnen personeelsmanagement. De lezer kan aan de hand van deze praktische handleiding competentiemanagement invoeren in zijn eigen organisatie.

39,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,29
+
Bestel

Activity based costing / druk 1

van kostentoerekening naar kosteninzicht

2001 || Paperback || D.A. van Damme || Boom

89,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Methodisch werken Organisatietheorie voor non-profit / Druk 2

2001 || Paperback || B. Kapteyn || Bohn Stafleu van Loghum

Het boek bestaat uit twee delen. In deel I behandelen de auteurs de ontwikkelingsfasen die zich op het terrein van het personeelsbeleid hebben voorgedaan. Deze fasen worden beschreven en becommentarieerd tegen de achtergrond van veranderingen in de relatie tussen mens, arbeid, organisatie en maatschappij. De auteurs wijzen er onder meer op dat personeelsfunctionarissen zich meer moeten gaan inzetten om arbeidsorganisaties ook in bedrijfsethisch opzicht goed te laten functioneren. In deel II b...

39,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,29
+
Bestel

AO en kwaliteit / druk 1

een integrale aanpak : achtergronden van AO en kwaliteitsmanagement en een praktische aanpak voor integratie

2013 || Paperback || J. Bosman e.a. || Boom

63,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Teamleren

theorie en facilitatie

2001 || Paperback || Thijs Homan || Boom

Het managen van kennis en het creëren van onderscheidende organisatiecompetenties zijn twee belangrijke bronnen voor duurzame concurrentievoordelen. Teams die de competentie bezitten om op een innovatieve wijze kennis te creëren en te leren, vormen hiervoor een van de belangrijkste bouwstenen. Het is dan ook van belang voor diegenen die in en met teams werken om meer over de 'lerende kant' van het teamfunctioneren te weten.

Teamleren is een van de eerste studies waarin het leren van teams ce...

75,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Een Vijfde Discipline-boek Lerende scholen

nieuwe uitdagingen voor de lerende organisatie

2001 || Paperback || P. Senge || Boom

De laatste jaren doet het idee dat een school kan leren steeds meer opgang.

Het wordt duidelijk dat scholen niet op commando, per fiat of via regelgeving vernieuwd kunnen worden en een ander aanzien kunnen krijgen. Dat moet gebeuren doordat scholen een op leren gerichte attitude aannemen. Dit houdt in dat iedereen in het systeem zijn ambities kan waarmaken, werkt aan zijn houding en samen met anderen zijn capaciteiten ontwikkelt.

In een lerende school onderkennen mensen die van oudsher wantrouw...