Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
maandag verzonden
De brown paper methode herziene editie
2015 || Paperback || Wessel Berkman e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
Organisaties met bestaansrecht hebben een sterk, onderscheidend en gemeenschappelijk beleefd DNA. Dit DNA staat garant voor de ultieme klantbediening, op de meest efficiënte en effectieve manier. Het creëert de meeste meerwaarde en is de reden waarom klanten graag bij jou kopen en talentvolle medewerkers graag bij je willen werken.
Veel organisaties zijn dit DNA bijna verloren. De grote vraag is: hoeveel tijd heb jij nog om het te herstellen?
Met de Brown Paper-methode versterken medewerke...
maandag verzonden
Sales!
50% meer omzet in 90 dagen
2013 || Paperback || Wessel Berkman e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
De omzet verhogen blijkt voor veel organisaties een onbereikbaar doel. Verkoopprocessen zijn niet consistent, de managementinformatie is niet op orde en crm-projecten lopen zelden soepel. Verkopers en accountmanagers halen er niet uit wat erin zit en creeëren geen lerende organisatie. En dan is er natuurlijk nog de klant. Die moet maar kopen wat de verkoper aanbiedt, anders is hij alleen maar lastig. De klant centraal stellen lezen we steeds meer, maar wat betekent dat eigenlijk?Dit is e...