Resultaten (3)
maandag verzonden
De kracht van social selling
2020 || Paperback || Wessel Berkman e.a. || Nubiz || met inkijkexemplaar
SOCIAL SELLING IS DÉ NIEUWE MANIER VAN VERKOPEN.
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Speel je daar als bedrijf niet op in, dan loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten jouw (potentiële) klanten? Er een routine van maken om dáár op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn en zo meer waarde te bieden en omzetgroei te realiseren – dÃ...
maandag verzonden
De brown paper methode herziene editie
2015 || Paperback || Wessel Berkman e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
Organisaties met bestaansrecht hebben een sterk, onderscheidend en gemeenschappelijk beleefd DNA. Dit DNA staat garant voor de ultieme klantbediening, op de meest efficiënte en effectieve manier. Het creëert de meeste meerwaarde en is de reden waarom klanten graag bij jou kopen en talentvolle medewerkers graag bij je willen werken.
Veel organisaties zijn dit DNA bijna verloren. De grote vraag is: hoeveel tijd heb jij nog om het te herstellen?
Met de Brown Paper-methode versterken medewerke...
maandag verzonden
Sales!
50% meer omzet in 90 dagen
2013 || Paperback || Wessel Berkman e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
De omzet verhogen blijkt voor veel organisaties een onbereikbaar doel. Verkoopprocessen zijn niet consistent, de managementinformatie is niet op orde en crm-projecten lopen zelden soepel. Verkopers en accountmanagers halen er niet uit wat erin zit en creeëren geen lerende organisatie. En dan is er natuurlijk nog de klant. Die moet maar kopen wat de verkoper aanbiedt, anders is hij alleen maar lastig. ‘De klant centraal stellen’ lezen we steeds meer, maar wat betekent dat eigenlijk?Dit is e...