Zoekfilters

Uitgever
Van Duuren Media (8)
Boom (3)
Verschijningsjaar
2020 (2)
Verschijningsvorm
Hardcover (8)
Paperback (5)

Resultaten (13)

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Klanten zijn eigenlijk net mensen

En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

2021 || Paperback || Jos Burgers || Boom

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn…

Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten den...

20,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,94
+
Bestel

Hondenbrokken

ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?

2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...

20,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,94
+
Bestel

Superfijne klanten

Hoe kom je eraan?

2024 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Management

Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.

Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van kri...

38,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Professionals & Relatiemanagement

durven kiezen voor klanten die waarde creëren

2010 || Paperback || Frank Kwakman e.a. || Boom

De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen?

...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Een hogere prijs is pure winst / Druk 2

2013 || Paperback || Jos Burgers || Adfo Groep

EEN HOGERE PRIJS IS PURE WINST

U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer winst is wellicht het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enige marketinginstru-ment dat direct geld opbrengt. Succesvolle ondernemingen zoals Albert Heijn, Shell, de Bijenkorf, Unilever en F. van Lanschot Bankiers hanteren vaak een relatief hoog prijs-niveau. Hogere prijzen dragen bij aan een goed rendement. In die zin is een ho...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Jos Burgers over klantgerichtheid

drie bestsellers in één speciale editie

2016 || Paperback || Jos Burgers || Van Duuren Media

Drie bestsellers in één speciale editie

Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken en Gek op gaten. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.

Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat...

19,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Geef nooit korting!

en 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk

2019 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media

Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen einde aan zal komen, zelfs niet als de economie herstelt. In Geef nooit korting! laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij ...

20,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Thuis ben ik niet zo leuk!

Klanten vinden en binden met een beetje humor

2020 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico’s aan het gebruik van humor. Je kunt de plank behoorlijk misslaan.

In zijn nieuwste boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe humor kan bijdragen aan zakelijk succes – en dat het een vaardigheid is die iedereen kan ontwikkelen. Niet door...

20,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Wacht niet op de wind, ga roeien

De klant als reddingsboei

2020 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Iedereen die wel eens gezeild heeft, weet het: de windrichting kun je niet veranderen, dus als je vooruit wilt komen moet je de stand van je zeilen aanpassen. Maar wat als de wind is gaan liggen? Als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als gevolg van een recessie, een economische crisis of een andere ramp? Dan kun je als bedrijf maar beter roeien met de riemen die je hebt: je klanten. Zij zijn de enigen die zorgen voor inkomsten. Zij betalen je salaris, je vakantie en je hypothee...

26,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

No Budget Marketing

het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten

2015 || Paperback || Jos Burgers || Boom

Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.

In No Budget Marketing aat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie.

U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. ...