Zoekfilters

Uitgever
Business Contact (2)

Resultaten (3)

15,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 14,25
+
Bestel

Het vliegwieleffect

Waarom sommige bedrijven momentum creëren en andere niet

2021 || Paperback || Jim Collins || Business Contact || met inkijkexemplaar

Het vliegwieleffect is een verdieping van een van de krachtige elementen uit de wereldwijde bestseller Good to Great. Daarin beschrijft Jim Collins dat succesvolle bedrijven een reeks van essentiële stappen nemen die samen aanvoelen als een groot, zwaar vliegwiel. Het kost grote moeite om het draaiend te krijgen, maar als je volhoudt gaat het telkens een beetje sneller draaien en creëer je momentum. Dat is het moment van de doorbraak naar succes. Dit boek beschrijft aan de hand van casussen...

25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Business Bibliotheek Great by choice

toeval, chaos, onzekerheid: waarom sommige ondernemingen ondanks alles floreren

2012 || Paperback || Jim Collins e.a. || Atlas Contact

Tien jaar na het verschijnen van Good to Great, volgens velen het beste businessboek van het afgelopen decennium, is Jim Collins terug met een nieuw spraakmakend boek. Hierin beantwoordt hij de vraag: waarom floreren sommige bedrijven zelfs in de meest chaotische en onzekere omstandigheden en andere niet?

Succes, zo beweert Collins, is met name een kwestie van goede, gedisciplineerde keuzes maken. Ook neemt hij stelling tegen het alom geaccepteerde idee dat we 'in deze snelle tijden' direct ...

25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Good to great / Druk 18

waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken... en andere niet

|| Paperback || Jim Collins || Business Contact || met inkijkexemplaar

Jim Collins heeft met 'Good to Great' een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aangehaald als de meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende studie aangaande organisatieontwikkeling van de afgelopen decennia.

Uit een langdurig onderzoek van honderden Fortune 500-bedrijven kwamen elf bedrijven naar voren die in een periode van vijftien jaar explosief groeiden: een tijdlang prest...