Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (22)
Hardcover (4)
Verschijningsjaar
2021 (7)
2020 (4)
2023 (4)
» Toon alle opties (4)
Uitgever
Noordhoff (14)
Boom (3)
Vakmedianet (3)
» Toon alle opties (2)
NUR
Management algemeen (9)
Marketing (5)
Bedrijfseconomie (2)
» Toon alle opties (2)

Ondernemerschap & Retail Management (26)

69,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

54,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

47,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

38,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,04
+
Bestel

Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

vijf universele factoren van excellent presteren

2016 || Paperback || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factore...

26,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

44,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4

2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!

Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...

59,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Business Continuity Management

de snelste weg naar resultaat

2010 || Paperback || J. Cazamier e.a. || Academic service

Luidt een bedrijfscrisis het einde in van een onderneming, of is er een manier

om sterker uit de strijd te komen? Business Continuity Management laat zien

hoe bedrijven een crisis kunnen overleven. Het boek geeft inzicht in wat ervoor

nodig is om dat voor elkaar te krijgen. De rode draad daarbij is dat u niet meer

moet plannen dan strikt noodzakelijk.

Er zijn verschillende internationale standaarden op het gebied van Business

Continuity Management (BCM), die theoretisch juist zijn, maar die leiden tot

teveel analyseresultaten. Daaruit vloeien te omvangrijke plannen voo...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Business Model Generatie / Druk 1

Een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers

2010 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.

Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen...

49,90
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

49,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement / Druk 5

Een praktische handleiding voor de invoering van kwaliteitszorg

2023 || Paperback || Bernadette van Pampus || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Kwaliteitsmanagement is een praktijkgericht boek voor studenten en iedereen die betrokken is bij de kwaliteitszorg binnen een organisatie. Dit onderwerp is relevanter dan ooit, in een tijd waarin organisaties niet meer alleen kunnen concurreren op prijs, maar ook aandacht moeten schenken aan kwaliteit en betrouwbaarheid.

Het boek biedt praktische tips om de eerste stappen te zetten ...