Zoekfilters
Resultaten (20)
morgen verzonden
Inleiding in maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen
2016 || Paperback || Jos Kieboom e.a. || Vakmedianet
Duurzaamheid is voor velen nog een vage term waarvan we niet precies weten wat we er in de praktijk mee moeten. Wat houdt het eigenlijk in en waarom is het belangrijk? Met Inleiding in maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen wil auteur Jan Jonker het debat over duurzaamheid versnellen. Hij heeft samen met zijn studenten relevante literatuur over deze onderwerpen gecombineerd met hun eigen inzichten op dit gebied. Het resultaat is een overzichtelijke publicatie over hoe duurzaam ond...
morgen verzonden
Van provisie naar factuur! / druk 1
het genereren van een bedrijfsmodel voor de massamarkt
2011 || Paperback || Ramón Wernsen-Bruin || Vakmedianet
morgen verzonden
Handboek europese ondernemingsraden
2011 || Paperback || Vakmedianet
morgen verzonden
Evenementen support / druk 1
2011 || Paperback || Lenny Kaarsgaren || Vakmedianet
Omschrijving
Het succesvol organiseren van een zakelijk evenementen doe je er niet 'zomaar even bij'. De zoektocht naar een geschikte invulling, het uitwerken van plannen, en de tijd die nodig is om al die plannen succesvol uit te voeren, vergen de nodige inspanning.
Alle programmaonderdelen die je bij de organisatie van een evenement kunt tegenkomen vind je in dit boek, van het bedenken van een geschikt programma tot het uitnodigingsbeleid, het vinden van de juiste locatie en de inrichting en ...
morgen verzonden
Managen - Gewoon doen
praktische ideeen voor de chef, manager, akela, teamleide, baas en projectmanager
2024 || Paperback || Rudy Kor || Vakmedianet
Rudy Kor neemt de acht managementrollen van de Amerikaanse wetenschapper Quinn als uitgangspunt in zijn boek. Managen = Gewoon Doen is daarmee het eerste originele Nederlandstalige boek dat deze acht rollen uitgebreid uitwerkt en ze zo praktisch vormgeeft dat het uitnodigt het inderdaad gewoon te doen.
Het boek besteedt aandacht aan de volgende onderwerpen:
acht rollen van managers;
inhoudsopgave van een missie;
twaalf regels voor het structureren van een organisatie;
suggesties voor effectief le...
morgen verzonden
In control of uit de hand... / druk 1
2011 || Paperback || Rick Anderson || Vakmedianet
morgen verzonden
Digitaal archiveren / druk 1
secretaresse Assistent wijzer
2012 || Paperback || Marianne Smits || Vakmedianet
Van alle kanten word je bestookt met e-mails, verslagen, rapporten, presentaties, nieuwsbrieven en andere soorten informatie. Bovendien komt deze informatie tot je via diverse informatiekanalen. Hierdoor worden, meer dan tot nu toe ooit het geval is geweest, vragen actueel als:
- hoe weet je welke informatie je nodig hebt,
- hoe weet je waar je de juiste informatie kunt vinden,
- hoe verkrijg je die informatie het snelst en hoe sla je de informatie zo op dat deze altijd en overal door iedereen...
morgen verzonden
Klachten en kansen, De patiënt centraal in een laagdrempelige en effectieve klachtbehandeling van ziekenhuizen
de patient centraal in een langdrempelige en effectieve klachtbehandeling van ziekenhuizen
2011 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Vakmedianet
Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patiënt weer een tevreden patiënt te maken, een kans om een potentieel verloren patiënt te behouden, een kans om de reputatie van het ziekenhuis te verbeteren en een kans om van de klacht te leren. Klachten vormen dus waardevolle signalen voor elk ziekenhuis en elke zorgverlener net als allerlei andere vormen van patiëntenreacties, zoals suggesties, opmerkingen, complimenten, wensen en de resultaten van patiënttevredenheidsonderzoek.
...
morgen verzonden
Gezond gedrag is besmettelijk
handboek voor vitaliteit, gezondheidsmanagement en duurzame inzetbaarheid
2011 || Paperback || Folef Bredt e.a. || Vakmedianet
Dit boek laat zien dat er hoop is. Als er één plek is waar we een kentering kunnen maken in onze dure zorg is het wel binnen het bedrijfsleven. En waarom? Simpelweg omdat het bedrijfsleven baat heeft bij gezonde, gelukkige en betrokken medewerkers. Het is een bedrijfseconomisch model waarbij de positieve psychologie een belangrijke rol speelt.
Dit boek is opgedeeld in drie gedeelten: het eerste gedeelte, dat bestaat uit drie hoofdstukken laat de omvang van het maatschappelijk probleem rond...
morgen verzonden
Zakelijke brieven en e-mails schrijven / druk 1
2011 || Paperback || Jacqueline Mahieu || Vakmedianet