Zoekfilters

Verschijningsjaar
2018 (3)
2020 (3)
2019 (2)
2023 (2)
Taal
Engels (7)
Nederlands (7)

Resultaten (14)

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Passend Onderwijzen met Co-Teaching

studie naar de betekenisverlening van co-teaching teams

2018 || Paperback || E.M.J. Fluijt || Global Academic Press

De Wet op Passend Onderwijs (2014) in Nederland en het M-Decreet (2015) in Vlaanderen hebben beiden tot doel meer inclusieve leeromgevingen

voor leerlingen te bieden. Co-teaching wordt internationaal beschouwd als een effectieve strategie om onderwijs te verzorgen aan hyper diverse

groepen. Vier deelstudies geven inzicht in de wijze waarop co-teaching teams hun pedagogische benadering vormgeven in het concrete handelen

en bespreken de uitdagingen waar co-teachers zich voor geplaatst zien. In ...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

The impact of a wilderness-based training program on leadership transformation

2021 || Paperback || Hubertus van Droffelaar || Global Academic Press

Nowadays, organization leaders face challenges that demand more than just development of leadership competences. Scholars and practitioners have argued that, at a more fundamental level, a shift in leaders’ mindsets is required. Various scholars suggest that “critical life events”, that is, trigger events that shape people’s lives, are probably an important antecedent of authentic leadership. Furthermore, research suggests that experiencing nature may lead to positive psychological ef...

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Identiteitsvaststelling van verdachten en illegale vreemdelingen door opsporingsdiensten

Een toetsingskader voor de kwaliteit van het product, het proces en de organisatie

2019 || Paperback || Clemens Willemsen || Global Academic Press || met inkijkexemplaar

Hoe wordt de identiteit vastgesteld van verdachten en van illegale vreemdelingen? Hoe kan de kwaliteit van de vaststelling in beeld worden gebracht? Dit proefschrift geeft een methode om de kwaliteit van het vaststellen van de identiteit te bepalen en zo nodig te verbeteren, toegepast op de opsporingsdiensten in Nederland. Onderscheid wordt gemaakt naar het product, het proces en de organisatie.

Clemens Willemsen studeerde in 1985 af in de Bestuurlijke Informatica aan de Faculteit der Econom...

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Margriet weet zich geen raad met onderzoek.

2018 || Paperback || Bob van Limburg || Global Academic Press || met inkijkexemplaar

Margriet weet zich geen raad met praktijkonderzoek is een boek bedoeld voor studenten in de sociale wetenschappen en/of geneeskunde.

Het gaat ervan uit dat problemen in genoemde vakgebieden veelal venijnig zijn en dus lastig op te lossen met de gebruikelijke methoden van onderzoek. Een oorzaak daarvan is dat we zelf deel uitmaken van het probleem en ‘het’ dus niet zien. Een tweede oorzaak van het venijn is dat problemen zich in een autoreferentieel adaptief systeem bevinden. De in dit bo...

22,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Sustanimalism

A sustainable perspective on the relationship between human and non-human animals

2020 || Paperback || P. Martens || Global Academic Press || met inkijkexemplaar

“I think we should be more outspoken when we see the detrimental effects of our activities to the natural environment and the animals within. In this book, without claiming to cover the full complexity, I explore the relationships between human and non-human animals. This ranges from our bound with close companions like cats and dogs, to public attitudes towards exotic animals living far way or in zoos. I also argue that animal welfare should be central in the sustainability debate: what I ...

25,00
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

A first step in teaching students to cope with inward involvement in a value conflict: The design of affective learning experiences

2023 || Paperback || P.Z.A. den Heijer || Global Academic Press

In dit boek worden ontwerpkenmerken beschreven van affectieve leerervaringen die hbo-studenten voorbereiden op beroepssituaties waarin sprake is van een waardenconflict. Affectieve leerervaringen - waarin affect zowel een innerlijk, privé-aspect als een uiterlijk, publiek aspect heeft - moedigen studenten aan om zich te concentreren op hun eigen persoonlijke gevoelens en hun persoonlijke waarden, én om deel te nemen aan affectieve interacties waarin studenten met anderen delen wat ze voelen...

26,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Beyond Organizational Boundaries

HR policies and practices aiming to secure employment

2022 || Paperback || J.K. Verschoor || Global Academic Press

Worldwide developments, including economic and health crises, global competition, technological developments, and demographic changes prompt a highly dynamic and hard-to-predict labour market. Over time, part of the workforce is thus expected, requested or forced to leave their current jobs. Along with the risk of (future) job loss, a vulnerability and risk of unemployment among employees develops. The aim of this book is to broaden the employer perspective towards a responsibility of keeping...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De straat als brede kloostergang

|| Paperback || Zuster Paula Paauw || Global Academic Press

29,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

A little les balance in new teachers' professional development

2018 || Paperback || P. Mesker || Global Academic Press || met inkijkexemplaar

Teachers’ work is influenced by teachers’ personal biographies. Key experiences in this biography give insights in teachers’ personal interpretations, which reflect what they think is “good education”. This study reports on student teachers’ and new teachers’ personal interpretations in their teaching practice, during and after an international teaching internship, and how this influences new teachers’ professional development. The international teaching experience interrupte...

31,00
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

‘Were we “good” or “bad” ?’

Common ground in Slavery and Holocaust education

2023 || Paperback || J.M.L. Hartendorp || Global Academic Press

Met mijn proefschrift vergelijk ik Holocaust en slavernij-onderwijs om inzicht te krijgen in hoe we in Nederland betekenis geven aan de herinnering van sensitieve geschiedenis. Hierin ligt de nadruk op het gebruik van beelden en verhalen in onze collectieve en culturele herinnering. Wat drukken die uit? Wat bevestigen we ermee en wat missen we? Zijn er wellicht overeenkomsten in de manier waarop verhalen worden verteld en beelden worden doorgegeven, als je het slavernijverleden met het Holoca...