Resultaten (166)

33,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Programmatisch toetsen: een verdieping

Inspiratie vanuit theorie en praktijk

2024 || Paperback || Liesbeth Baartman e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

In het middelbaar en hoger onderwijs wordt door opleidingen bewust nagedacht over de inrichting van toetsing binnen het curriculum. Opleidingen zijn actief op zoek naar een wijze van toetsing die aansluit bij hun visie op leren. Steeds vaker kiezen opleidingen daarbij voor het onderwijs- en toetsconcept programmatisch toetsen.

De laatste jaren is er, zowel vanuit onderzoek en praktijk, veel geleerd over programmatisch toetsen. In Programmatisch toetsen: een verdieping beschrijven de auteurs ...

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Positief zelfbeeld

Behandelprotocol zelfbeeld bij LVB

2024 || Paperback || Manja de Neef e.a. || Boom

LVB en psychische problemen

Ongeveer een miljoen mensen hebben in Nederland een licht verstandelijke beperking (LVB). Deze groep – met een IQ tussen de 50 en 85 en een lage zelfredzaamheid – loopt drie- tot viermaal zo veel kans om psychische problemen te ontwikkelen dan mensen zonder verstandelijke beperking. Binnen de ggz zijn mensen met LVB dan ook oververtegenwoordigd.

Mensen met LVB kennen vaak een leven met veel negatieve ervaringen, zoals niet mee kunnen komen op school en het werk...

52,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,88
+
Bestel

Handboek commerciële vaardigheden / Druk 3

De basis voor plezier en succes in het commerciële vak

2024 || Paperback || Stefan Renkema || Boom

In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen!

Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoo...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Navigating Your Career

A Young Professional's Guide to Why, How and Where You Want to Work

2024 || Paperback || Sikko Onnes e.a. || Boom

Presenting a new approach to career progression, that transcends the conventional ladderclimbing model, encouraging a broader view of professional success.

 

Today’s young professionals face challenges in finding their career paths. There is a plethora of options, as they are navigating the expectations of family, friends, and society.

This book addresses these challenges, offering tools and new insights to better understand yourself and the evolving job market. The authors critica...

23,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Vind je sprankelkracht

Ontwikkel jouw unieke talenten voor meer energie en werkgeluk

2024 || Paperback || Jessica Kruijssen || Boom || met inkijkexemplaar

Jessica Kruijssen-van Etten

Vind je sprankelkracht

Ontwikkel jouw unieke talenten voor meer energie en werkgeluk

Ontdek hoe je jouw talenten, kwaliteiten, kernwaarden en hartenwens ontwikkelt

USP’s

Wetenschappelijke inzichten gecombineerd met praktische tips

Concrete oefeningen vanuit de sterkepuntenbenadering, neurowetenschappen en appreciative inquiry

Vol inspirerende praktijkverhalen en voorbeelden

Je raakt niet alleen vermoeid van te veel doen, maar ook van te wéínig d...

25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Tricky Tijden

Laat je niet gek maken

2024 || Paperback || Jitske Kramer || Boom || met inkijkexemplaar

Elke grote transformatie gaat gepaard met het loslaten van het vertrouwde, het verleggen van grenzen, het uitdagen van de gevestigde orde, het bespotten van heilige symbolen en het ter discussie stellen van autoriteiten. Reis mee door de verwarrende tussentijd, een complexe transitiefase waarin de wereld lijkt te spelen met haar eigen regels.

Navigeer door Tricky Tijden en ontdek de fascinerende dynamiek van verandering, waarin we ons verschuilen achter schijnzekerheden en ons gemakkelijk la...

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Duurzame gedragsverandering in de huisartsenpraktijk

Handboek voor de huisartsenpraktijk

2024 || Paperback || Fredrike Bannink || Boom

Hoeveel mensen lukt het hun gedrag blijvend te veranderen? Schrik niet: slechts een op de negen houdt gedragsverandering langdurig vast. Dit boek gaat over het bevorderen van duurzame, blijvende, gedragsverandering. Over stoppen met ongewenste en starten met én volhouden van gewenste gewoonten. Het gaat niet alleen over leefstijl, ook over gedragsverandering op andere gebieden, zoals bij psychische en somatische klachten.

Hoewel er veel theorieën en strategieën zijn over gedragsverandering...

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Kwetsbaar en krachtig

Een nieuw evenwicht vinden in je leven

2024 || Paperback || Ernst Bohlmeijer e.a. || Boom

We willen graag bijzonder zijn, een groots en meeslepend leven leiden. We willen geen beperkingen en klachten ervaren. Maar op een dag merken we dat dit een illusie is. We proberen vaak aan een beeld te voldoen van hoe we vinden dat we moeten zijn. Maar wat gebeurt er wanneer we niet langer naja¬gen wat er niet is en uitgaan van wat er wel is? Wat gebeurt als we ‘gewoon’ een tijdje zijn wie we zijn zonder dat we onszelf proberen te verbeteren.

Eigenlijk is er niet zoveel nodig om het goe...

39,95
Leverbaar vanaf 31 januari 2025
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Digitaal vertellen als didactiek

Creëren om te leren

2024 || Paperback || Frank Coenders || Boom

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Customer Experience, van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.

Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...