Zoekfilters
› Management & bedrijfsk... (10)
› Management (6)
› Bedrijfskunde & ondern... (2)
» Toon alle opties (3)
› Hogeschool Rotterdam (4)
› Saxion (4)
› Avans Hogeschool (3)
» Toon alle opties (2)
Resultaten (19)
morgen verzonden
Introduction to Facility Management
2020 || Paperback || Bernhard Drion e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Introduction to Facility Management is a comprehensive introduction to the dynamic and divers field of facility management. It answers questions such as: What is facility management? What does a facility management professional do? How can we classify FM-products and services? How do you set up a facility management organisation? How do you manage service processes using a master dashboard? Reflecting on current events, the book defines new and exciting roles for facility management profes...
morgen verzonden
Werken met supply chain management / Druk 3
2020 || Paperback || Carline van der Meer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Biedt een brede en vernieuwende kijk op supply chain management;
- bevat veel aansprekende praktijkvoorbeelden en is geschreven vanuit de belevingswereld van de student;
- veel aandacht voor e-commerce binnen supply chain management.
Werken met supply chain management is een handboek dat een brede en vernieuwende kijk biedt op supply chain management. Het gaat allereerst in op de noodzaak van supply chain management en weidt vervolgens uit over de essentie ervan en de voorwaarden ervoor. He...
Navigeren op essentie met KPI-Dashboards (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Eldert de Jager e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
We hebben allemaal onze dromen, ambities en plannen. Toch slagen veel mensen en organisaties er niet in hun doel te bereiken of hun bereikte succes vast te houden. Dat ligt meer aan een gebrek aan focus op wat essentieel is, dan aan motivatie.
In Navigeren op essentie met KPI-dashboards lees je hoe te sturen op succes. Met zeven heldere navigatieregels stel je voor jezelf en je organisatie vast waar je echt voor staat, waar je heen wilt en welke stappen je daarvoor moet zetten. Door het opst...
Werken met supply chain management / Druk 3 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Caroline van der Meer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Werken met supply chain management is een handboek dat een brede en vernieuwende kijk biedt op supply chain management. Het gaat allereerst in op de noodzaak van supply chain management en weidt vervolgens uit over de essentie ervan en de voorwaarden ervoor. Het integraal logistiek raamwerk voor de keten is een belangrijk onderwerp in het boek. In het middelste deel komen de elementen van dit raamwerk aan de orde, waarbij veel aandacht is voor de consequenties van e-commerce op het logistiek ...
Salesmanagement / Druk 6 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat.
In deze zesde editie is meer aandacht voor de rol van salescoaching en training bij personeelsontwikkeling en omzetgroei, het toenemende belan...
morgen verzonden
Data-bedreven marketing / Druk 1
2020 || Paperback || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar...
Data-bedreven marketing (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar...
morgen verzonden
Navigeren op essentie met KPI-Dashboards
met KPI-Dashboards
2020 || Paperback || Jako van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
We hebben allemaal onze dromen, ambities en plannen. Toch slagen veel mensen en organisaties er niet in hun doel te bereiken of hun bereikte succes vast te houden. Dat ligt meer aan een gebrek aan focus op wat essentieel is, dan aan motivatie.
In Sturen op essentie met KPI-dashboards lees je hoe te sturen op succes. Met zeven heldere navigatieregels stel je voor jezelf en je organisatie vast waar je echt voor staat, waar je heen wilt en welke stappen je daarvoor moet zetten. Door het opstelle...
morgen verzonden
BOM English Ribbon
2020 || Paperback || Gert Alblas || Noordhoff
morgen verzonden
The Art of Business Modelling
2020 || Paperback || Marijn Mulders || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
The Art of Business Modelling helpt je bij de ontwikkeling van je startende bedrijf. In fase 1 gebruik je de Lean Canvas, om jouw markt te ontdekken. In de tweede fase stap je van de Lean Canvas over naar de BMG Canvas, waarmee je het businessmodel van je onderneming opzet en leert hoe je het kunt verbeteren. Vervolgens gebruik je in de derde fase de Scale-up Canvas, om te onderzoeken hoe je je bedrijf kunt opschalen, welke bottlenecks je tegen kunt komen en hoe je die oplost. In de laatste f...