Zoekfilters
Resultaten (12)
morgen verzonden
Cool is hot
ambitieuze braincandies met een missie!
2012 || Paperback || Rene C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Ambitieuze braincandies met een missie!
Cool is Hot is de volgende stap op weg naar zakelijk geluk! Want zakelijk geluk ligt voor het oprapen, zeker als je gebruik maakt van de laatste wereldwijde know how op dit gebied.
Cool is Hot is de definitieve doorbraak van de EQ in zowel je zakelijke als privé leven...
En je zult er tegelijk meer lol aan beleven dan ooit tevoren, want leiding geven is leuker als je het ziet als een spel. Maar wel een spel dat je wilt winnen!
In zijn nieuwe boek pr...
morgen verzonden
Bitsing / druk 1
garanties voor groei
|| Hardcover || Frans De Groot || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Omzet, groei en rendement met een gegarandeerd resultaat
Met dit boek in handen heb je de garantie dat je doelen realiseert.
Aan de hand van zeven revolutionaire stappen helpt BITSing je deze doelen te bereiken:
* formuleer je meest essentiële doel
* maak de juiste keuzes en focus op basis van harde feiten
* ontdek het 'gouden ei', waarmee je onverslaanbaar bent
* leer de acties om je hele doelgroep te mobiliseren
* word effectief
* voorspel de resultaten en rendementen van je acties
* waarborg de co...
morgen verzonden
Social selling masterclass
masterclass
|| Paperback || Carola Rodrigues || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Social Selling Masterclass leert je met een
nieuwe aanpak effectiever en met meer
succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten
naar joú komen.
Carola Rodrigues maakt je in dit boek
vertrouwd met haar Social Selling Proces;
een stappenplan waarmee je je bedrijf Social
Selling-proof kunt maken:
- hoe zet je jezelf als 'personal brand'
centraal hoe laat je potentiële klanten naar je
toe komen
- hoe kun je ze volgen via je social
mediakanalen hoe creëer je waardevolle killercontent
...
morgen verzonden
Gevonden geld
143 tips voor een financieel succesvol leven
2020 || Paperback || Annemarie van Gaal || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Dit boek gaat je geld opleveren
Een handige gids boordevol adviezen om je geldzaken beter te regelen en om in financiële vrijheid te kunnen leven. Met een beetje moeite en zonder al te veel in te leveren op comfort, kun je met de tips, handvatten en handige sites uit dit boek vele duizenden euro’s per jaar besparen. Ieder jaar opnieuw.
Geld ligt soms letterlijk voor het oprapen.
Annemarie van Gaal is ondernemer, columnist en televisiepersoonlijkheid. Ze is bij het grote publiek bekend va...
morgen verzonden
FLOW - van goed naar goud
je team in een flow
2021 || Paperback || Marc Lammers e.a. || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV || met inkijkexemplaar
FlowMarc Lammers en Ton HendrickxFlow leidt tot winstIedereen herkent het gevoel van flow. Dat voelt goed en het leidt tot onvermoede prestaties. Marc Lammers en Ton Hendrickx bewijzen dat flow maakbaar is. Voor uw team, uw bedrijf of uw organisatie. Aan de hand van een flow-opstelling met elf eigenschappen verklaren zij de groeiende kans om als team in een flow te komen. De effectiviteit van teamleden en het gezamenlijke resultaat verbetert hierdoor.Flow leidt tot winst.Marc Lammers veroverd...
morgen verzonden
Duurzaam kapitalisme
Een andere kijk op waarde
2020 || Paperback || Willem Schramade || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Velen zien kapitalisme als bron van kwaad dat zo snel mogelijk afgeschaft dient te worden. Anderen vinden kapitalisme prima werken en zien duurzaamheid als een dure hobby die we ons niet kunnen permitteren. Maar kapitalisme en duurzaamheid zijn wél met elkaar te verenigen, betoogt Willem Schramade in dit boek. De juiste inzet van kapitaal kan ons namelijk helpen om de samenleving duurzaam te maken.
Volgens ons huidige, kapitalistische systeem is economische groei verplicht, bepaalt de markt...
morgen verzonden
Great to Cool
braincandies met een bite
2011 || Hardcover || Rene C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L'Oréal, van Nestlé tot H&M. Begin jaren '90 begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij keynotes, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's.
Great to Cool i...
morgen verzonden
I'm hungry
starten, accelereren en innoveren
2013 || Hardcover || Ruud Hendriks e.a. || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
100 ideeën om een succesvol bedrijf te lanceren
Klopt mijn business model? Hoe vind ik investeerders? Hoe verbeter ik mijn productie? Hoe financier ik verdere groei? Waar moet ik op letten bij het aannemen van nieuwe medewerkers? Welke strategische keuzes maak ik?
In korte praktische hoofdstukken leggen de auteurs uit hoe een startend bedrijf in deze tijd sneller en beter kan groeien. Ze maken duidelijk hoe investeerders door een strenge selectie hun risico's kunnen beperken en hun rendement...
morgen verzonden
Hoe word je CEO
over competenties, persoonlijkheid en drijfveren
2014 || Paperback || Ralf Knegtmans || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Weet wat je drijft en wie je echt bent
'Je wordt aangenomen op wat je kunt, en ontslagen om wie je bent' - Henk Breukink - beroepscommissaris en executive coach
Als je nu carrière wilt maken en de ambitie hebt om bijvoorbeeld CEO te worden, kun je allang niet meer volstaan met een goed stel hersens en een set imponerende competenties. Het is ook zaak te focussen op wie je bent en wat je drijft. De vraag is hoe je dat op een zinvolle en verantwoorde manier doet.
Want je talenten richten naar je...
morgen verzonden
Anders ondernemen, juist nu + Ipad hoes / druk 1
2014 || Paperback || Aad Ouborg || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemingsprincipes ingaan.'- John de Mol
In Anders ondernemen onthult succesvol ondernemer Aad Ouborg zijn unieke mix van event- en relatiemarketing. En hoe je ervoor kunt zorgen dat je het altijd nét even iets anders aanpakt dan de concurrentie.
In dit boek geeft Ouborg aan waarom 'sociale omgang' zo belangrijk is en waarom succes pas succes is wanneer je het met anderen deelt. En niet te vergeten: hoe hij erin sl...