Zoekfilters

Auteur
David Huijzer (2)
Ed Boogaard (2)
Kees van Wijk (2)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (16)
Hardcover (3)
Uitgever
Brave New Books (11)
Boom (4)
Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (2)
Verschijningsjaar
2022 (4)
2017 (3)
2016 (2)
» Toon alle opties (2)
2023 (2)
2024 (2)

Massacommunicatie (20)

58,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

De media-explosie / Druk 6 (e-book)

Trends en issues in media en communicatie

2022 || E-book via Bookshelf || Peter 't Lam e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Digitalisering heeft het medialandschap zo drastisch en razendsnel veranderd dat we kunnen spreken van een ware media-explosie. De media hebben een ongekende invloed op ons leven. Dat roept allerlei vragen op over de menselijke omgang met media en communicatie. Dit standaardwerk geeft toekomstige en beginnende communicatieprofessionals kennis, inzicht en stof tot nadenken rond dit actuele thema.

Inhoud

In het eerste deel staan de ontstaansgeschiedenis van media en gemedieerde communicatie cen...

19,39
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

SCHATTEN ONTHULD! simpel met QR-codes

over VERLEIDEN, VERBINDEN, VERRIJKEN, VERWONDEREN

|| Paperback || Frans Hendrikx || Brave New Books

Veel natuur-, cultuur-, kunstschatten en verhalen blijven ongezien of ongehoord voor het publiek. Hoe jammer is dat?

Wat als je die verhalen direct boven tafel tovert als ze ertoe doen? Verhalen die mensen verleiden, verbinden, verrijken en verwonderen? Hoe mooi is dat?

De QR-code is de sleutel, want er is nog steeds geen beter alternatief om sneller en goedkoper verborgen locatie gebonden informatie toegankelijk te maken.

In het boek laat ik zien:

• Wie de QR-code al met succes inzet en ...

20,56
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Spreken is zilver. Overtuigen is goud. / druk 1

waarschijnlijk de beste mediatraining die u zal krijgen. In minder dan 2 uur lezen. Lessen uit 25 jaar media- en debatervaring van een bonthandelaar.

2013 || Paperback || Marc Wajsberg || Brave New Books

Wordt u niet nerveus bij de gedachte dat een journalist u een microfoon of camera voor uw gezicht duwt? Wil u in dergelijke omstandigheden, of in een openbaar debat, zo goed mogelijk naar voren komen?

Verwerf controle als men u een microfoon onder de neus schuift, of als de camera's draaien. Managers die een bedrijf of branche verdedigen en de politicus op elk niveau, moeten in die omstandigheden scoren.

Met dit boek kan u op elk niveau uiterst snel aan de slag. De auteur maakt een ondersch...

12,58
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

HAIKU - PRACHT

2023 || Paperback || Johan Zwerver || Brave New Books

In de traditie van de Japanse dichtkunst bevat deze gedichtenbundel alleen maar haiku's over verschillende natuurverschijnselen zoals bomen, vogels, vlinders, bloemen enz.

23,14
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Drukkers & Dromers

2017 || Paperback || Richard van Hoorn || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Organisatieadviseur Richard van Hoorn beschrijft in 50 columns de veranderende grafische industrie. Van traditioneel ambachtelijk naar een moderne industrie.

De columns zijn eerder gepubliceerd in het vakblad Graficus en geven een inkijkje in een van oudsher gesloten bedrijfstak. Leuk en herkenbaar voor wie betrokken is bij een drukkerij. Boeiend voor degene die deze bedrijfstak van binnen uit wil leren kennen.

26,22
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Lees verder - over het grafische vak in 2015 - 2015

over het grafische vak in 2015

2016 || Hardcover || Ed Boogaard || Brave New Books || met inkijkexemplaar

“Ik heb veel sympathie voor de drukkerij waar laatst een nieuwe digitale pers werd geplaatst en de eigenaar trots op de foto ging bij zijn trapdegel. Dat was de machine waarop hij zijn grafische loopbaan ooit was begonnen en die dus aan de basis had gestaan van zijn prachtige moderne grafimediabedrijf. Altijd voorop gelopen in technologische ontwikkelingen, op weg naar de toekomst – maar niet vergeten wat je in de aanloop ernaartoe allemaal al hebt gepresteerd.”

De grafische industrie i...

24,68
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,45
+
Bestel

Cirkels en rechte lijnen

communicatie tussen Chinezen en Nederlanders

2016 || Paperback || Ardi Bouwers || Brave New Books || met inkijkexemplaar

De communicatiestijlen van Chinezen en Nederlanders verschillen enorm: van indirect en cirkelend tot recht-toe-recht-aan, in rechte lijnen. Cross-cultureel communiceren vereist voorzichtiger manoeuvreren dan je in je eigen cultuur gewend bent. Achtergrondkennis van de Chinese cultuur helpt om effectiever te communiceren en misverstanden te voorkomen.

Ardi Bouwers is sinologe, geeft college over China in de 21ste eeuw bij Amsterdam University College en is eigenaar van China Circle. Eerder w...

12,33
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

The Chocolate Factory

2022 || Paperback || Kenneth D. Bolden || Sweek

Keep It Moving 2022!

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Regenboogkinderen

cursiefjes en korte teksten

2024 || Paperback || Frans Busschots || Mijnbestseller.nl || met inkijkexemplaar

Frans Busschots is een veelschrijver en maakte vele verre reizen. Hij wilde de wereld zien. Het landschap, de natuur, maar vooral de mensen. Waarvan leven de mensen en hoe leven zij. In een aantal korte teksten laat hij zien hoe groot zijn bezorgdheid is en hoe groot zijn bekommernis is. We moeten niet bang zijn voor morgen en ook niet voor overmorgen. Eigenlijk zijn wij allemaal het resultaat van meerdere watervallen. Regen en zon en dan heb je een stevige regenboog, als het wat meezit. Neen...

36,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 34,44
+
Bestel

Mediapsychologie / Druk 4

2021 || Paperback || Oscar Peters e.a. || Boom

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

In onze moderne informatiesamenleving worden we dagelijks omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen.

Mediapsychologie biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. Het boek is opgedeeld in drie delen. Het eerste deel is een korte kennismaking met het vak en legt uit wat mediapsychologie is. Deel twee behandel...