Management algemeen (80)

92,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Sales management - English edition

2013 || Hardcover || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

The first four editions of the Dutch edition of Sales Management have been received with great enthusiasm both in higher education and in industry. There seems to be a great need for a complete and practical textbook, tailored to the sales practice. The international edition of this popular book is now available, edited with a European perspective.

42,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Het uitgevouwen servet / druk 1

2013 || Paperback || Vakmedianet

Een vierdaagse cursus in boekvorm!

In het boek Op de achterkant van een servet liet Dan Roam zien dat denken met plaatjes iedereen kan helpen om nieuwe ideeën te ontwikkelen, problemen op te lossen op onverwachte manieren en inzichten veel krachtiger te delen. Dan Roam toonde de lezer letterlijk hoe je de wereld op een nieuwe manier kunt zien.

In dit nieuwe boek beschrijft Roam in detail hoe je Op de achterkant van een servet in praktijk brengt. Bomvol illustraties en oefeningen, leidt Het uit...

19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Je team leiden / druk 1

2013 || Paperback || Graham Yemm || MainPress B.V.

25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Het grote lobbyboek / druk 5

de ongeschreven regels van het spel

2013 || Paperback || Erik van Venetië e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse bezigheid, er is niets geheimzinnigs aan, en iedereen kan het. Sterker: velen doen het al zonder het te beseffen. Voor een nieuwe baan, een subsidie, om iets te verkopen, om regels van de overheid te veranderen.Lobbyen loont. Als je de kneepjes van het vak maar kent. Het bestuur van de voetbalclub, de directeur, de ambtenaar, de minister, hun secretaresse en de koningin: ze zijn allen te verleiden...

25,19
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Bankiers leren het nooit / druk 1

ervaringen van een Nederlands-Zwitsers bankier

2013 || Paperback || Louk de Wilde || Mijnbestseller B.V.

Topbankier Louk de Wilde begon zijn carrière op het hoofdkantoor van de Nederlandsche Middenstandsbank (NMB) in Amsterdam. Na een paar jaar werd hij in 1981 uitgezonden naar Zwitserland en werd daar in 1989 directeur van de middelgrote bank Compagnie de Gestion et de Banque Gonet. Tot 2003 was hij als CEO Fortis Zwitserland verantwoordelijk voor het beheer van 10 miljard euro, voornamelijk afkomstig van Belgische en Nederlandse klanten.

Inmiddels is hij met pensioen en heeft hij eindelijk t...

19,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Geld en goed (paperback; tweede druk) / Druk 2

lessen voor welwillende kapitalisten

2022 || Paperback || Arjan Broers || Skandalon Uitgeverij B.V.

In dit boek stelt journalist en theoloog Arjan Broers de vraag wat de financiële crisis ons te vertellen heeft. Hij spreekt met economen, filosofen en een theoloog over een cultuur waarin winst de hoogste waarde is geworden - en of het anders kan.Daarnaast onderzoekt hij een kleine financiële instelling die het anders doet: Oikocredit leent geld aan organisaties van en voor armen in ontwikkelingsgebieden, en is daar steeds beter in geworden. Wat hebben de mensen van deze organisatie geleerd...

28,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,31
+
Bestel

Wat de boer niet zegt...

communicatie in agrarische familiebedrijven

2013 || Paperback || Johan Weerkamp e.a. || Boom

In een familiebedrijf vallen privé en bedrijf samen. In een agrarisch familiebedrijf is dat nog sterker: waar je woont, is waar je werkt. Langdurige samenwerking tussen verschillende generaties, het doorgeven van familiebezit en traditie, en een economisch gezond bedrijf voeren, dat is tegelijkertijd een uitdaging en een last. Bedrijfsovername kan niet zonder steun in de rug van familie, daarbij moeten zakelijke en familiebelangen met elkaar in evenwicht worden gebracht; gelijkheid, eerlijkh...

17,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

De lean startup (e-book)

Hoe voortdurend innoveren tot een succesvolle business leidt

2013 || E-book via Bookshelf || Eric Ries || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Laat je inspireren door de Lean Startup!

Het idee van de Lean Startup is uitgegroeid tot een wereldwijde beweging. Ondernemers en bedrijven ontwikkelen en lanceren er op succesvolle wijze nieuwe producten mee. De aanpak, waarin het Lean-denken wordt toegepast op het proces van innovatie, maakt het mogelijk de juiste dingen te meten, het product aan te passen en opnieuw te testen. Resultaat: je zult minder tijd en geld verspillen.

In dit boek lees je alles over de principes en technieken van de ...

18,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Dwarsliggers / druk 1

tegenspraak onder schaamteloos leiderschap een pleidooi

2013 || Hardcover || Aart G. Broek || Knipscheer, Uitgeverij In de

Waarom luisteren leiders niet naar tegenspraak? Deugdelijke tegenspraak voorkomt bedrijfs- en beleidsfiasco's. Tegenspraak is een profijtelijke uitdaging. Toch houden toezichthouders, directie en management niet van kritische dwarsliggers: 'beter ten hele gedwaald dan ten halve gekeerd.'

De schok die bij tegenspraak ontstaat, is een kwestie van schaamte: het pijnlijke gevoel dat we krijgen wanneer we worden vernederd of dreigen te worden vernederd. Door kritische tegenspraak bevinden we ons p...

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Neuromarketing

maximale impact met marketing en communicatie

2013 || Paperback || Eric van Arendonk e.a. || Boom

Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de

medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoe

merken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Neuromarketing

laat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn.

Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zich

professioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarke...