Zoekfilters

Taal
Nederlands (13)

Management algemeen (14)

69,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De grondslagen van inkoopmanagement

2007 || Paperback || Vakmedianet

OmschrijvingDit boek beschrijft de belangrijkste principes en concepten op het gebied van inkoop en supply chain management. Het is geschreven voor diegenen die zich in korte tijd een beeld willen vormen van het vakgebied. Door de praktische opzet van het boek geven de dertien compacte hoofdstukken een heldere inleiding op dat terrein.Het eerste deel van het boek, 'kernbegrippen', geeft een beschrijving van de belangrijkste begrippen en definities, de invloed van inkoop op bedrijfsresultaten,...

15,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 14,25
+
Bestel

Dirigeren en meespelen / druk 5

zowel leidinggevende als collega: hoe doe je dat?

2007 || Paperback || Thea Gevers || Business Contact || met inkijkexemplaar

Wanneer je functioneel of operationeel leidinggevende van je collega's wordt terwijl je een deel van je tijd ook nog met hen blijft samenwerken,moet je opnieuw je plek veroveren. Je relatie met je collega's verandert, want je hoort er niet echt meer bij, en je relatie met je leidinggevende verandert ook omdat je meer zijn gelijke wordt.Daarnaast is je nieuwe functie bij uitstek een positie om meer werkzaamheden aan te trekken dan je aankunt: je collega's delegeren naar boven (leggen allerlei ...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Verbeteren van teams / Druk 5

2007 || Paperback || Jan Schouten e.a. || Uitgeverij Thema

De Thema-klassieker 'Verbeteren van teams' is compleet herzien en geactualiseerd. Belangrijke maatschappelijke ontwikkelingen die de laatste jaren het functioneren van teams en afdelingen hebben beïnvloed - dynamiek en complexiteit van organisaties, virtuele samenwerking, snellere besluitvorming en grotere aandacht voor sociale en culturele aspecten van het werk - zijn allemaal verwerkt in dit complete handboek.

Verschillende invalshoeken

Eén theorie over teamwerk die alles omvat en de werk...

33,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Process Mapping / Druk 2

een praktische methodiek voor een heldere kijk op businessprocessen

2007 || Paperback || Hans Terhurne e.a. || Vakmedianet

Veel managers en medewerkers weten onvoldoende over hun processen en hoe deze kunnen worden verbeterd, vereenvoudigd of zelfs geëlimineerd. Al dan niet gedwongen door de omstandigheden wordt steeds meer duidelijk dat in eerste instantie een heldere kijk op de processen van de organisatie noodzakelijk

is om te kunnen bepalen welke stappen wel of geen toegevoegde waarde (meer) hebben en hoe het proces optimaler vorm te geven is.

Process mapping is een van de belangrijkste procesverbeteringmethod...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Perspectiefvol businessplan

2007 || Paperback || Fimke Jongebloed || Spectrum

Perspectiefvol businessplan

Hikt u soms ook aan tegen het schrijven van een businessplan? Wilt u weten hoe u uw businessplan sterker kunt maken? En hoe u dit plan vervolgens intern goed kunt verkopen? Perspectiefvol businessplan geeft u alle basisinformatie die u nodig hebt om een goed en uitvoerbaar plan te schrijven. Commerciële plannen, projectplannen, afdelingsplannen, vestigingsplannen; het zijn allemaal vormen van businessplannen die u in dit boek terugvindt. De praktische en gevarieer...

16,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Personeelsmanagement in de praktijk

2007 || Paperback || J.W. Rengelink || Spectrum

Het belangrijkste, meest waardevolle en tegelijkertijd het meest ongrijpbare kapitaal van uw organisatie: personeel. Hoe houdt u als werkgever uw werknemer gemotiveerd en haalt u het beste uit hem of haar? Hoe zit het met de regelgeving random bijvoorbeeld Arbozorg en verzuimpreventie? En hoe werft u gekwalificeerd personeel?

Deze vragen komen in Personeelsmanagement in de praktijk aan bod. In heldere taal krijgt u uitleg over de belangrijkste onderwerpen van het P&O-vak. U kunt met dit bo...

25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Feedback

commentaar geven en ontvangen

2023 || Paperback || Marieta Koopmans || Uitgeverij Thema

Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen zullen deze vragen bevestigend beantwoorden. Zij vinden het moeilijk om met feedback om te gaan en lopen er liever met een boog omheen. Toch is open communiceren onontbeerlijk voor het bereiken van (top)prestaties in organisaties.

Dit praktische boek leert je luisteren naar wat anderen je zeggen en je eigen c...

50,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Engaged Scholarship

A Guide for Organizational and Social Research

2007 || Paperback || Andrew H. Van de Ven || Oxford University Press

A guide for organizational and social research in business studies and the social sciences, providing a clear framework for research design and methodology. It will be an invaluable tool for academics, researchers, and graduate students across the social sciences concerned with rigorous and relevant research in the contemporary world.

48,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,60
+
Bestel

Relationele Coaching

wegen naar meesterschap in helpende gesprekken

2007 || Paperback || E. de Haan || Koninklijke Van Gorcum

"Navigeren door het terrein van coaching is als het zoeken naar de uitgang van een verwarrend doolhof. Teveel boeken, teveel snelle oplossingen, en, helaas, te weinig substantie.

Gezien de huidige stand van zaken in het veld was het mij een groot genoegen het boek van Erik de Haan Relationele Coaching te lezen. Voor de verandering is dit een bijdrage die verder gaat dan het afgezaagde en overduidelijke. In plaats daarvan neemt de auteur ons mee op een spannende reis die laat zien wat coachen ...

96,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 91,91
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement, bedrijfsvoering en organisatieontwikkeling

2007 || Paperback || T. Wentink || Boom

Kwaliteitsmanagement, bedrijfsvoering en organisatieontwikkeling

is bedoeld om de prestaties van ondernemingen ((non)profit- en

overheidsorganisaties) te versterken door systematische en voortdurende

verbetering van hun bedrijfsvoering en ontwikkeling van

hun organisatie. Het onderwerp is daarbij nauw verbonden met

strategisch management (onder meer de Balanced Scorecard),

Business Process Management, marketing, informatie- en personeelsmanagement.

De concrete invulling van kwaliteitsmanagement in

mo...