Zoekfilters
› Avans Hogeschool (2)
› EuroCollege (2)
› Haagse Hogeschool (HHS... (2)
» Toon alle opties (2)
Economie en bedrijf algemeen (37)
Essentials of Entrepreneurship and Small Business Management / 9th Global Edition
2018 || Paperback || Norman Scarborough e.a. || Pearson || ook als eBook
Help your students cultivate the skills for successful business managementEssentials of Entrepreneurship and Small Business Management, 9th edition, teaches your students how to launch and successfully manage a small business.Packed with learning features, this book is perfect for courses on small business management.Also available with MyLabTM.
morgen verzonden
Hubristic Leadership
2018 || Paperback || Eugene Sadler-Smith || SAGE
The 2008 financial crash, the war in Iraq and the Trump Administration are just some of the examples Eugene Sadler-Smith uses to bring hubristic leadership and all its pitfalls to life in this groundbreaking new text. Using critical analysis and reflective anecdotes, this book explores the characteristics and impacts of hubristic leadership and how these might be anticipated, mitigated and allayed.
morgen verzonden
Cases in Leadership
2020 || Paperback || W. Glenn Rowe e.a. || SAGE
morgen verzonden
Oikonomia - Inzicht in economie
2018 || Paperback || Johan Albrecht e.a. || Owl Press || met inkijkexemplaar
Oikonomia – het goed besturen van een huishouden –is een concept dat zijn oorsprong kent in het oude Griekenland. Sindsdien is inzicht in economie alsmaar belangrijker geworden om maatschappelijke uitdagingen aan te pakken.
Het is goed leven in een economisch welvarende maatschappij, maar hoe ontstaat deze welvaart en wat zijn de belangrijkste mechanismen om die te verwezenlijken? Zorgen enkel efficiënte markten voor welvaart of is net de overheid aan zet in de moderne economie? Wat is ...
morgen verzonden
NU Commercieel profielboek marktonderzoek
2018 || Paperback || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff
Business Information Systems / 6th edition
Technology, Development and Management for the Modern Business
2018 || Paperback || Paul Bocij e.a. || Pearson
In order to run a successful business, today's manager needs to combine business skills with an understanding of information systems and the opportunities and benefits that they bring to an organisation. Starting from basic concepts, this book provides a comprehensive and accessible guide to:understanding the technology of business information systems; choosing the right information system for an organisation; developing and managing an efficient business information system; employing informa...
morgen verzonden
Conducting Action Research for Business and Management Students
2021 || Paperback || David Coghlan e.a. || SAGE
This concise and practical guide explores the use of action research as a method for conducting research in a business and management Masters dissertation.
morgen verzonden
Understanding Journalism
2020 || Paperback || Lynette Sheridan Burns e.a. || SAGE
With a new chapter on visual storytelling and expanded coverage of digital and social media platforms, the third edition of this bestselling text explains the principles and techniques required to become a successful - and valued - journalist.
morgen verzonden
International Marketing
2021 || Paperback || Daniel W. Baack e.a. || SAGE
Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.
morgen verzonden
Stop met verkopen, start met helpen
Meer klanten dankzij de COACH Methode
2019 || Paperback || Mark Soons || Pumbo.nl B.V.
In STOP MET VERKOPEN, START MET HELPEN worstelt Claire om haar Life Coaching praktijk op te zetten. Gaandeweg ontdekt ze de vijf pijlers van de COACH Methode, die het werven van klanten niet alleen makkelijk, maar ook leuk maken: echte connectie, obstakels blootleggen, aantrekkingskracht vergroten, congruent zijn en hartstocht hebben voor jezelf, de klant en je product of dienst.
Mark Soons laat in dit verhaal zien welke veel voorkomende denkfouten er worden gemaakt door sales medewerkers en ...