Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (10)
2025 (10)
2022 (8)
» Toon alle opties (9)
Categorie
Marketing (2)

Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS (68)

56,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 53,68
+
Bestel

Professionele communicatie met MyLab / Druk 1

2024 || Paperback || Karen Knispel || Pearson Benelux B.V.

Professionele communicatie is een praktische voorbereiding op alle facetten van communicatie in een zakelijke omgeving. In drie toegankelijk geschreven modules wordt een brede basis voor zowel mondelinge als schriftelijke vaardigheden gelegd. Deze basis bevat geen langdradige theorieën, maar is juist verrijkt met praktische voorbeelden, reflectieopdrachten en interviews met professionals uit verschillende beroepspraktijken.

Het resultaat is een ideale mix waarmee je als student of startende...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Internationale marketing

2018 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:

* de beslissing tot internationaliseren

* welke markten te betreden

* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden

* het ontwerpen van het exportplan

* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...

51,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Economie van Experiences / Druk 4

2015 || Paperback || Albert Boswijk e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

"Albert Boswijk and his colleagues are the pre-eminent experts in Experience Management in Europe. This book brings all of their knowledge and wisdom together and is vital reading for anyone seeking to create value from experience."

- Prof. Chris Voss. London Business School

"Economy of Experiences_is_a great book that extends our ideas -- disagreeing with us on occasion! It pushes forward what we know about today's Experience Economy, focusing on those that are meaningful and co-created. (In f...

68,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 65,08
+
Bestel

Principes van marktonderzoek met MyLab NL / Druk 7

met MyLab NL toegangscode

2016 || Paperback || Alvin C. Burns e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een sa...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.

Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...

46,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Informatiebeveiliging onder controle met MyLab / Druk 5

Grondslagen, management, organisatie en techniek van cybersecurity

2023 || Paperback || Pieter van Houten e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Zonder informatietechnologie en informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. Waar informatietechnologie wordt ingezet, mag je verwachten dat de daarin opgenomen gegevens goed beschermd worden. Informatietechnologie is echter kwetsbaar en vatbaar voor een scala aan verschillende bedreigingen. Informatiebeveiliging onder controle stelt het inrichten van informatiebeveiliging of cybersecurity als een beheerst proces centraal. Management- en organisatiegerelateerde ond...

59,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 56,53
+
Bestel

Algemene economie en bedrijfsmanagement met MyLab / Druk 2

2016 || Paperback || Edel Berghuis || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Van een ondernemer of manager mag worden verwacht dat h of z (inter -)nationale economische ontwikkelingen in de bedrfsomgeving kan vertalen naar bedrfssituaties.

Algemene economie en bedrfsmanagement biedt daarvoor de ondersteunende theorie. Met deze kennis wordt een basis gelegd voor het nemen van besluiten als ondernemer of als manager in een onzekere omgeving. In Algemene economie en bedrfsmanagement wordt een vertaalslag gemaakt van economische ontwikkelingen naar de ondernemingspraktk. ...

52,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 49,88
+
Bestel

Kwaliteitsmanagement met MyLab / Druk 4

2021 || Paperback || Ron Emmerik || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Kwaliteit, milieuzorg, arbozorg én veiligheid vormen in het bedrijfsleven steeds meer een viereenheid. Veilig en milieubewust werken, tegen zo laag mogelijke kosten, onder de juiste arbeidsomstandigheden en met een zo hoog mogelijke kwaliteit is de norm voor de toekomst. Hoe kan een bedrijf aan deze norm voldoen?

Kwaliteitsmanagement geeft een duidelijk en volledig inzicht in de manier waarop organisaties zich kunnen onderscheiden op de kwaliteit van hun bedrijfsvoering, producten en dienste...

46,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Brand Design met MyLab / Druk 7

Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken

2022 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende casuïstiek...

40,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Marketing: modellen en berekeningen, 2e herziene editie

2022 || Paperback || Ton Borchert e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modell...