Zoekfilters
› Marjolein Visser (7)
› Tim Gorter (6)
› Wil Michels (6)
» Toon alle opties (32)
› Dylan Oemar Said (5)
› René Ter Beke (5)
› Jop Klouwens (4)
› Marcel Bongers (4)
› Patrick Petersen (4)
› Piet Aarts (4)
› Sandra Derksen (4)
› Bart Daems (3)
› Danny Oosterveer (3)
› Frank Wouters (3)
› Gerbrand Rustenburg (3)
› Joe Rubino (3)
› Karel Jan Alsem (3)
› Paul Postma (3)
› Steven van Belleghem (3)
› Andy Mosmans (2)
› Bronis Verhage (2)
› Co Bliekendaal (2)
› Cor Hospes (2)
› David den Besten (2)
› Ellen de Lange-Ros (2)
› Frank Quix (2)
› Frans Reichardt (2)
› Gerard Rathenau (2)
› Guy van Liemt (2)
› Harald Pol (2)
› Henry Robben (2)
› Ment Kuiper (2)
› Nicol Tadema (2)
› Rudy Moenaert (2)
› Stefan Renkema (2)
› Marketing (16)
› Economie & management (5)
› Marketingcommunicatie ... (4)
» Toon alle opties (5)
› Noordhoff (52)
› Boom (25)
› Brave New Books (12)
» Toon alle opties (32)
› Mijnmanagementboek.nl (10)
› Duuren Media, Van (8)
› Van Duuren Media (8)
› Adfo Books (7)
› Owl Press (7)
› SAGE (7)
› Coutinho (6)
› Edufocus (6)
› Lannoo (6)
› Haystack (5)
› Pelckmans (5)
› S2 Uitgevers (5)
› Van Duuren Management (5)
› Adfo Groep (4)
› Boekengilde B.V. (3)
› Dylan Oemar Said & Jop... (3)
› Koninklijke Van Gorcum (3)
› Lev. (3)
› Reality Bites Publishi... (3)
› Acco (2)
› Adformatie Groep (2)
› Arko Sports Media BV (2)
› Atlas Contact (2)
› Boekenbent, Uitgeverij (2)
› Boekenbent, Uitgeverij... (2)
› Concept uitgeefgroep (2)
› Faxion (2)
› Futuro Uitgevers (2)
› Mijnbestseller.nl (2)
› Nubiz (2)
› Vakmedianet (2)
› Hogeschool Rotterdam (18)
› Hogeschool Utrecht (13)
› EuroCollege (10)
» Toon alle opties (7)
› Communicatie (11)
› Commerciële Economie (7)
› Ondernemerschap & Reta... (7)
» Toon alle opties (26)
› E-commerce & Entrepren... (5)
› Ad Ondernemerschap & R... (4)
› Global Marketing en Sa... (4)
› International Business... (4)
› International Event Ma... (4)
› Technische Bedrijfskun... (4)
› Ad Eventmanager (3)
› Ad Sales & Accountmana... (3)
› Finance & Control (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Hotel & ... (3)
› International Tourism ... (3)
› Ad Crossmediale commun... (2)
› Bedrijfskunde (2)
› Commercieel Management (2)
› Creative Business (2)
› Crossmediale communica... (2)
› Facility Management (2)
› Internationale Communi... (2)
› Marketing of Social Bu... (2)
› Ondernemen (2)
› Sales & Accountmanagem... (2)
› Sportcommunicatie (2)
Resultaten (270)
maandag verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
-[ state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...
maandag verzonden
Zorgmarketing in de praktijk / druk 1
succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg
2007 || Paperback || S. van Leeuwen || Koninklijke Van Gorcum
"Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt marketing steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisbaar hulpmiddel.
In 'Zorgmarketing in de praktijk' passeren een groot aantal marketingthemas de revue. Het boek geeft een actueel beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg...
maandag verzonden
Customer Experience, van cult naar cultuur
Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed
2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom
Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...
maandag verzonden
Het event als strategisch marketinginstrument / Druk 2
2017 || Paperback || Dorothé Gerritsen e.a. || Coutinho || ook als eBook
In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Dit boek gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.
Het event als strategisch marketinginstrumen...
maandag verzonden
Storytelling in de praktijk
Creatief schrijven voor een merk
2021 || Paperback || Maarten van der Meulen || Coutinho || ook als eBook
Verwonder klanten, medewerkers en leveranciers. Tover een glimlach op hun gezichten. Laat zien voor welke dilemma’s een organisatie komt te staan. Merken onderscheiden zich door verhalen. Creatief schrijven is daarom een belangrijke vaardigheid voor communicatieprofessionals en marketeers. Storytelling in de praktijk helpt je om verhalen uit de organisatie te verzamelen, om ze op te schrijven en om ze te vertalen naar creatieve communicatie-uitingen.
Storytelling in de praktijk leert je om ...
maandag verzonden
Het Contentspel
Raken, binden en verbinden met personal contentmarketing
2023 || Paperback || Marthe Van Campenhout || Owl Press
Word jij als ondernemer of contentwriter stiekem helemaal gek van alle tips, tricks, do’s, don’ts en hacks voor meer online zichtbaarheid? Is content maken voor jou eerder een opgave dan een plezier? Heb je het gevoel dat je nog vaak met losse flodders schiet?
Dan is dit boek voor jou geschreven. Het Contentspel is een uitnodiging, een duwtje in de rug en een persoonlijke gids voor iedereen die graag én goed met content bezig wil zijn zonder dat het te veel tijd en moeite gaat kosten. Me...
maandag verzonden
De ultieme gids voor netwerk marketing / druk 1
37 topverdieners delen hun best bewaarde geheimen
2013 || Paperback || Joe Rubino || Fountain of Inspiration
"De bijbel van netwerk marketing. Deze ultieme gids is een bundel van informatie, training en inspiratie. Het is het meest complete boek dat ooit is geschreven over netwerk marketing."
Charles Jones, auteur van het boek "Het leven is fantastisch"
"Dr. Joe Rubino is de volleerde student. Nu ben ik de ontvanger vanwege zijn honger naar kennis. Dit is ook mogelijk voor jou. In dit boek vind jij het beste van het beste, net zoals Napoleon Hill dat vele jaren eerder heeft gedaan. Zevenendertig mog...
maandag verzonden
De conversation manager 2013 / Druk 14
de kracht van de hedendaagse consument / het einde van de traditionele adverteerder
2018 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van
?De voorbije jaren is het internet ge
maandag verzonden
Wat als de klant nee zegt?
Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren
2023 || Paperback || Geert Delobelle || Lannoo
'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER',
'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM',
'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE',
'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN PRIORITEIT',
'IK VERDIEN TE WEINIG OP UW PRODUCT'. In gesprekken met klanten kan je steeds weer op nieuwe bezwaren botsen. Je zou eigenlijk iemand anders moeten spreken, of een andere keer terugkomen, of je product is toch net niet wat de klant zoekt. Hoe ga je met dergelijke situaties positief om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt toch de be...