Zoekfilters
› Marjolein Visser (7)
› Tim Gorter (6)
› Wil Michels (6)
» Toon alle opties (41)
› Dylan Oemar Said (5)
› René Ter Beke (5)
› Sandra Derksen (5)
› Gerbrand Rustenburg (4)
› Jop Klouwens (4)
› Marcel Bongers (4)
› Patrick Petersen (4)
› Piet Aarts (4)
› Bart Daems (3)
› Danny Oosterveer (3)
› Frank Wouters (3)
› Henry Robben (3)
› Joe Rubino (3)
› Karel Jan Alsem (3)
› Paul Postma (3)
› Rudy Moenaert (3)
› Andy Mosmans (2)
› Bert Van Thilborgh (2)
› Bronis Verhage (2)
› Co Bliekendaal (2)
› Cor Hospes (2)
› David Snellenberg (2)
› David den Besten (2)
› Edgar Keehnen (2)
› Edwin Kooge (2)
› Ellen de Lange-Ros (2)
› Erik Kostelijk (2)
› Frank Quix (2)
› Frans Reichardt (2)
› Gerard Rathenau (2)
› Guy van Liemt (2)
› Harald Pol (2)
› Igor Nowé (2)
› Ment Kuiper (2)
› Michael Beverland (2)
› Natasha Walk (2)
› Nicol Tadema (2)
› Pinar Cankurtaran (2)
› Stefan Renkema (2)
› Steven van Belleghem (2)
› Hogeschool Rotterdam (18)
› Hogeschool Utrecht (17)
› EuroCollege (10)
» Toon alle opties (7)
› Marketing (16)
› Economie & management (5)
› Marketingcommunicatie ... (4)
» Toon alle opties (5)
› Noordhoff (52)
› Boom (27)
› SAGE (26)
» Toon alle opties (38)
› BIS Publishers (11)
› Fountain of Inspiratio... (10)
› Mijnmanagementboek.nl (10)
› Owl Press (8)
› Van Duuren Media (8)
› Adfo Books (7)
› Duuren Media, Van (7)
› Pelckmans (7)
› Coutinho (6)
› Edufocus (6)
› Lannoo (6)
› S2 Uitgevers (6)
› Haystack (5)
› Van Duuren Management (5)
› Acco (4)
› Adfo Groep (4)
› BIS Publishers BV (4)
› Boekenbent, Uitgeverij... (3)
› Boekengilde B.V. (3)
› Dylan Oemar Said & Jop... (3)
› Koninklijke Van Gorcum (3)
› Lannoo Campus (3)
› Lev. (3)
› Pearson (3)
› Reality Bites Publishi... (3)
› Taylor & Francis (3)
› Adformatie Groep (2)
› Arko Sports Media BV (2)
› Atlas Contact (2)
› Boekenbent, Uitgeverij (2)
› Concept uitgeefgroep (2)
› Faxion (2)
› Futuro Uitgevers (2)
› Mijnbestseller.nl (2)
› Nubiz (2)
› Uitgeverij Stili Novi (2)
› Vakmedianet (2)
› Communicatie (13)
› Commerciële Economie (8)
› Ondernemerschap & Reta... (7)
» Toon alle opties (27)
› E-commerce & Entrepren... (5)
› Ad Ondernemerschap & R... (4)
› Global Marketing en Sa... (4)
› International Business... (4)
› International Event Ma... (4)
› Technische Bedrijfskun... (4)
› Ad Eventmanager (3)
› Ad Sales & Accountmana... (3)
› Creative Business (3)
› Finance & Control (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Hotel & ... (3)
› International Tourism ... (3)
› Ad Crossmediale commun... (2)
› Bedrijfskunde (2)
› Commercieel Management (2)
› Crossmediale communica... (2)
› Facility Management (2)
› Internationale Communi... (2)
› Journalistiek (2)
› Marketing of Social Bu... (2)
› Ondernemen (2)
› Sales & Accountmanagem... (2)
› Sportcommunicatie (2)
Resultaten (328)
Marketing Research with SPSS
2018 || Paperback || Wim Janssens e.a. || Pearson || ook als eBook
Suitable for undergraduate students studying Marketing Research. Marketing Research provides a step-by-step treatment of the major choices facing Marketing researchers when using SPSS. Although they may have an understanding of how SPSS works, they may not understand the statistics behind the method.
This book bridges the gap. A top author team offer a concise approach to analysing quantitative marketing research data in pracice.
morgen verzonden
Social Marketing Casebook
2022 || Paperback || Jeff French e.a. || SAGE
Brings together for the first time a dedicated collection of social marketing case studies and vignettes from around the world.
morgen verzonden
Marketing Strategy & Management
2023 || Paperback || Diane M. Phillips || SAGE
Marketing Strategy & Management provides students with a thorough step-by-step exploration and grounding in marketing strategy concepts, processes and models.
morgen verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
morgen verzonden
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
-[ state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...
morgen verzonden
Zorgmarketing in de praktijk / druk 1
succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg
2007 || Paperback || S. van Leeuwen || Koninklijke Van Gorcum
"Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt marketing steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisbaar hulpmiddel.
In 'Zorgmarketing in de praktijk' passeren een groot aantal marketingthemas de revue. Het boek geeft een actueel beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg...
morgen verzonden
Customer Experience, van cult naar cultuur
Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed
2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom
Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...
morgen verzonden
Het event als strategisch marketinginstrument / Druk 2
2017 || Paperback || Dorothé Gerritsen e.a. || Coutinho || ook als eBook
In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Dit boek gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.
Het event als strategisch marketinginstrumen...
morgen verzonden
Storytelling in de praktijk
Creatief schrijven voor een merk
2021 || Paperback || Maarten van der Meulen || Coutinho || ook als eBook
Verwonder klanten, medewerkers en leveranciers. Tover een glimlach op hun gezichten. Laat zien voor welke dilemma’s een organisatie komt te staan. Merken onderscheiden zich door verhalen. Creatief schrijven is daarom een belangrijke vaardigheid voor communicatieprofessionals en marketeers. Storytelling in de praktijk helpt je om verhalen uit de organisatie te verzamelen, om ze op te schrijven en om ze te vertalen naar creatieve communicatie-uitingen.
Storytelling in de praktijk leert je om ...
morgen verzonden
Het Contentspel
Raken, binden en verbinden met personal contentmarketing
2023 || Paperback || Marthe Van Campenhout || Owl Press
Word jij als ondernemer of contentwriter stiekem helemaal gek van alle tips, tricks, do’s, don’ts en hacks voor meer online zichtbaarheid? Is content maken voor jou eerder een opgave dan een plezier? Heb je het gevoel dat je nog vaak met losse flodders schiet?
Dan is dit boek voor jou geschreven. Het Contentspel is een uitnodiging, een duwtje in de rug en een persoonlijke gids voor iedereen die graag én goed met content bezig wil zijn zonder dat het te veel tijd en moeite gaat kosten. Me...