Zoekfilters

Verschijningsjaar
2019 (14)
2020 (13)
2018 (10)
» Toon alle opties (6)

E-books (71)

17,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Zo organiseer je een event / Druk 4 (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de student middels opdrachten aan het werk wordt gezet om actief zijn organisatievaardigheden te ontwikkelen.

De nieuwe editie is in opzet en vormgeving geheel herzien. Dat maakt het navigeren door het boek nog makkelijker. Nieuw is ook de projectmatige aa...

53,96
Direct beschikbaar
+
Bestel

E-commerce & E-business / Druk 2 (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;

- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;

- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.

E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business bes...

42,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Management: Oriëntatie en inleiding / Druk 3 (e-book)

2015 || E-book via Bookshelf || Doede Keuning e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Management, oriëntatie en inleidingbiedt een overzicht van de belangrijkste thema's binnen het vakgebied management en organisatie, zonder daarbij naar volledigheid en diepgang te streven. De uitgave is daardoor zeer bruikbaar als inleiding op het vak Management en Organisatie.

85,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Bedrijfskunde Integraal / Druk 2 (e-book)

2016 || E-book via Bookshelf || Peter Thuis e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Bedrijfskunde Integraal geeft je een overzicht van het gehele bedrijf en stelt je in staat om elk afzonderlijke bedrijfsonderdeel te begrijpen en vanuit dit perspectief te werken aan oplossingen.

Waarom kiezen voor Bedrijfskunde Integraal?

* leert je bedrijfskundige problemen in hun context te zien en op te lossen;

* bereidt je uitstekend voor op een loopbaan als bedrijfskundige;

* inclusief unieke code voor Prepzone, met handige extra toetsen, flitscolleges en begrippentrainer.

Het boek best...

47,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Organisation & Management, An International Approach / Druk 4 (e-book)

A Practical Approach

2019 || E-book via Bookshelf || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Handbook Organisation and

Management Handbook Organisation and Management

– A Practical Approach is an interactive and hands-on introduction to the fi eld. The theory behind management and organisation is accessibly explained by renowned authors Jos Marcus and Nick van Dam using many practical examples. The book comprises three sections:

– Environments and Organisations

– People and Organisations

– Structure and Organisations

This fully renewed edition has been expanded with six new c...

67,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Internationaal ondernemen / Druk 3 (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Radha Jethu-Ramsoedh e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht. Het boek is inzetbaar voor verschillende hoger beroepsopleidingen waarin internationaal ondernemen, internationale handel, internationaal management en globalisering een onderdeel vormt van het curriculum.

In deze editie is nieuwe casuïstiek opgenomen en zijn feiten en cijfers geactualiseerd. Onder...

62,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 8 (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.

In deze achtste editie wordt digitale marketing volledig geïntegreerd in alle planningsstappen. Niet alleen online communicatie wordt behandeld, maar digitale ...

30,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Zo maak je een kwaliteitsplan (e-book)

2009 || E-book via Bookshelf || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Zo maak je een kwaliteitsplan biedt de student een praktisch, gedegen en samenhangend stappenplan om te komen tot een kwaliteitsplan. Het boek biedt per stap eerst de noodzakelijke informatie over kwaliteitsmanagement en zet de student vervolgens aan het werk. Het stappenplan begint met het organiseren van het project (intakegesprek met de opdrachtgever, het maken van een planning en het samenstellen van een projectteam). Vervolgens inventariseert en analyseert de student de huidige situatie....

58,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Werken in organisaties (e-book)

hoe werken werkt

2017 || E-book via Bookshelf || Heike Aiello || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Organisaties worden steeds 'platter'. Dat vraagt van de individuele medewerker een hogere mate van zelfredzaamheid en een groter zelf oplossend vermogen van teams. Hiervoor zijn andere communicatietechnieken en inzicht in de dynamiek tussen mensen nodig. Werken in organisaties is een onmisbare gids voor iedereen die voor het eerst in een organisatie aan de slag gaat. Het biedt een overzicht van de krachten die in organisaties spelen en helpt studenten zich in een organisatie effectief te hand...

25,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Navigeren op essentie met KPI-Dashboards (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Eldert de Jager e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

We hebben allemaal onze dromen, ambities en plannen. Toch slagen veel mensen en organisaties er niet in hun doel te bereiken of hun bereikte succes vast te houden. Dat ligt meer aan een gebrek aan focus op wat essentieel is, dan aan motivatie.

In Navigeren op essentie met KPI-dashboards lees je hoe te sturen op succes. Met zeven heldere navigatieregels stel je voor jezelf en je organisatie vast waar je echt voor staat, waar je heen wilt en welke stappen je daarvoor moet zetten. Door het opst...