Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Value Proposition Design
How to Create Products and Services Customers Want
2014 || Paperback || A Osterwalder || John Wiley and Sons Ltd
The authors of the international bestseller "Business Model Generation" explain how to create value propositions customers can't resist "Value Proposition Design" helps you tackle a core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools you need to succeed. Using the same stunning visual format as the authors' global bestseller, Business Model Generation,...
morgen verzonden
Media en publiek / Druk 7
theorieën over media-impact
2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.
In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...