Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Hartelijk georganiseerd - Organisatiecultuur begrijpen en ontwikkelen

organisatiecultuur begrijpen en ontwikkelen

2016 || Paperback || Jacky van de Goor || Boom

Sommige organisaties zijn een inspirerende omgeving waarin mensen hun kwaliteiten inzetten voor zinvol werk. In andere organisaties raken mensen in de greep van verstikkende patronen, waar ze maar niet los van kunnen komen. Hoe komt dat? Het antwoord op deze vraag ligt voor een groot deel in de organisatiecultuur: de onzichtbare bron die richting geeft aan het denken en doen van mensen.

Hartelijk georganiseerd neemt u mee op verkenningstocht door de cultuur van uw organisatie. Met het boek ve...

38,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,58
+
Bestel

De consultancymethode - Van probleem tot oplossing / Druk 2

van probleem tot oplossing

2016 || Paperback || Marc Baaij || Boom

Hoe benut u de kansen van opkomende markten om uw organisatie duurzaam en winstgevend te laten groeien? Hoe moet u reageren op de prijsverlaging van uw belangrijkste concurrent? Uw organisatie heeft een innovatief product, maar weet daar geen succes mee te bereiken. Wat moet u doen?

De consultancymethode helpt u deze en andere managementvragen snel en doeltreffend te beantwoorden door ze logisch te structureren, en eerst hypotheses te formuleren over mogelijke antwoorden voordat u gaat analys...

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Stakeholdermanagement - Start met wie

start met wie

2016 || Paperback || Paul Stamsnijder || Boom || met inkijkexemplaar

Stakeholder management - het omgaan met netwerken - is tegenwoordig een belangrijk onderwerp in de bestuurskamer. Organisaties die aandacht besteden aan al hun stakeholders, presteren aantoonbaar beter dan organisaties die dat niet doen. Maar pas op: als dat gedaan wordt met een verkeerd motief, dan is het slechts window dressing. En dat is dodelijk voor de reputatie. In Stakeholder management worden de geheimen van netwerken uit de doeken gedaan. Met dit boek leren CEO's, ondernemers, toezic...