Zoekfilters
› Verpleegkunde (5)
› Werktuigbouwkunde (5)
› Ad Engineering (4)
» Toon alle opties (24)
› Commerciële Economie (4)
› Engineering (4)
› Mechatronica (4)
› Mens en Techniek (4)
› Technische Bedrijfskun... (4)
› Ad Maintenance & Mecha... (3)
› Bedrijfskunde (3)
› Industrieel Product On... (3)
› Maintenance & Mechanic... (3)
› Ondernemerschap & Reta... (3)
› Social Work (3)
› Technische Natuurkunde (3)
› Ad Smart technology (2)
› Bedrijfsmanagement MKB... (2)
› Business IT & Manageme... (2)
› Elektrotechniek en Tec... (2)
› Facility Management (2)
› Gezondheidszorg Techno... (2)
› Leraar Gezondheidszorg... (2)
› Maritieme Techniek (2)
› Medische Hulpverlening (2)
› Pedagogiek (2)
› Smart technology (2)
› Economie, recht en bed... (8)
› Technische en nautisch... (5)
› Exacte vakken en infor... (3)
» Toon alle opties (2)
Studieboeken (23)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
morgen verzonden
Psychologie, de essentie met MyLab / Druk 5
2023 || Paperback || Philip G. Zimbardo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Psychologie, de essentie is de compacte uitgave van het succesvolle boek Psychologie, een inleiding van Philip G. Zimbardo. Het boek bevat veel relevante ontwikkelingen uit de praktijk. Daarnaast kun je zelf aan de slag met het ruime aanbod aan didactische elementen, zoals kernvragen, doe-het-zelfopdrachten en herkenbare voorbeelden.
Deze 5e editie is volledig geactualiseerd en bevat veel nieuwe casuïstiek. De kennis is up-to-date met resultaten van recent onderzoek en de auteurs behandelen...
morgen verzonden
Basisboek wiskunde / Druk 2
2009 || Paperback || Jan van de Craats e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Basisboek wiskunde legt de basis voor de wiskunde die op universiteiten en hogescholen gebruikt wordt bij studierichtingen in techniek, informatica, bètavakken, economie, bedrijfskunde, medische vakken en aanverwante disciplines. Centraal staat het aanleren van die wiskundige vaardigheden die studenten in deze disciplines moeten beheersen: rekenvaardigheid, formulevaardigheid, werken met functies en grafieken en vaardigheid in differentiëren en integreren.
In deze nieuwe editie hebben de aut...
morgen verzonden
Principes van marktonderzoek met MyLab NL / Druk 7
met MyLab NL toegangscode
2016 || Paperback || Alvin C. Burns e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.
Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een sa...
morgen verzonden
Natuurkunde - Deel 2 (met MyLab) / Druk 5
Elektriciteit, magnetisme, optica en moderne fysica
2022 || Paperback || Douglas C. Giancoli || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Natuurkunde is de compleetste inleiding in natuurkunde die in het Nederlandse taalgebied beschikbaar is. Alle relevante onderwerpen worden op heldere wijze gepresenteerd aan de hand van talrijke illustraties, voorbeelden, vragen en opgaven. Elk onderwerp wordt geïntroduceerd met concrete observaties en ervaringen die herkenbaar zijn voor de student. Vervolgens wordt het onderwerp op toegankelijke wijze uitgewerkt.
Dit tweede deel behandelt elektriciteit, en magnetisme, plus licht en optica ...
morgen verzonden
Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4
2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!
Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...
morgen verzonden
De kracht van oplossingen / Druk 4
Handboek oplossingsgericht werken
2023 || Paperback || Peter de Jong e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De kracht van oplossingen wordt met recht hét handboek voor oplossingsgericht werken
genoemd. Sinds Peter de Jong en Insoo Kim Berg de eerste, Engelstalige versie in 1998
schreven, en die vooral richtten op de (geestelijke) hulpverlening, heeft het oplossingsgericht
werken een enorme vlucht genomen. Hulpverleners binnen een groot aantal disciplines hebben
de methode omarmd en passen deze toe. De Engelstalige versie is inmiddels vertaald in het
Chinees, Deens, Duits, Fins, Frans, Hongaars, Ja...
morgen verzonden
Psychiatrie in de verpleegkunde met MyLab / Druk 10
2020 || Paperback || Jeffrey S. Nevid e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
In Psychiatrie in de verpleegkunde maakt de student op grondige en boeiende wijze kennis met de verschillende facetten van de psychiatrie vanuit een verpleegkundige invalshoek. Het boek behandelt de oorzaken, symptomen en behandelingen van uiteenlopende psychische stoornissen, zoals angst- en eetstoornissen, schizofrenie en depressie. Aan de hand van de DSM-5 wordt de theoretische basis gelegd en komen diverse vormen van afwijkend gedrag aan de orde. Er is speciale aandacht voor de rol van de...
morgen verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
morgen verzonden
Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2
2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.
Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...
morgen verzonden
Basisboek contentmarketing en community building (met MyLab)
2023 || Paperback || Irma Machielse || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten. Via diverse social media en communities produceren zij content en reageren zij op berichten van anderen. Hierdoor verandert de rol van communicatieprofessionals en de manier waarop zij communiceren met hun doelgroep. Steeds meer merken richten zich op het ontwikkelen van relevante content en het aangaan van een gelijkwaardige wederkerige relatie met hun publiek. Het belang va...