Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (10)
Taal
Nederlands (10)

Studieboeken (11)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Verleiden op internet

hoe maak je een website onweerstaanbaar?

2011 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media

Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische ‘knopjes’ waar je op kunt...

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Opmerkelijke ik / Druk 1

van leuk talent naar personal brand

2011 || Paperback || Cees Harmsen || Boom

Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, leuke opdrachten en uitdagende projecten. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Daarom is het belangrijker dan ooit om juist nú te laten zien wat je écht kunt en waard bent. Maar hoe zet je jouw vaardigheden om in opmerkelijk succes? Hoe word je van leuk

talent een sterke personal brand? Door een bescheiden merk ik te ontwikkelen tot een opmerkelijke...

26,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,64
+
Bestel

Interactief presenteren: een persoonlijke masterclass

een persoonlijke masterclass

2011 || Paperback || Christa Althof e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Het succes van een presentatie valt of staat met de overtuigingskracht van de spreker. Maar hoe zorg je ervoor dat je publiek geboeid raakt én blijft? Christa Althof en Rosita Setz geven in dit boek meer dan honderd eigentijdse adviezen. Snel en overzichtelijk passeren belangrijke do's en don'ts de revue. De auteurs gaan niet alleen in op je persoonlijke presentatie en de interactie met je publiek, maar laten ook zien waar een goede presentatie aan voldoet en hoe je tot een aansprekend verha...

66,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Klantgericht organiseren

2011 || Paperback || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Managen - Gewoon doen

praktische ideeen voor de chef, manager, akela, teamleide, baas en projectmanager

2024 || Paperback || Rudy Kor || Vakmedianet

Rudy Kor neemt de acht managementrollen van de Amerikaanse wetenschapper Quinn als uitgangspunt in zijn boek. Managen = Gewoon Doen is daarmee het eerste originele Nederlandstalige boek dat deze acht rollen uitgebreid uitwerkt en ze zo praktisch vormgeeft dat het uitnodigt het inderdaad gewoon te doen.

Het boek besteedt aandacht aan de volgende onderwerpen:

acht rollen van managers;

inhoudsopgave van een missie;

twaalf regels voor het structureren van een organisatie;

suggesties voor effectief le...

56,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Leernetwerken

2011 || Paperback || Peter Sloep e.a. || Bohn Stafleu van Loghum || met inkijkexemplaar

De 21ste eeuw vraagt een nieuwe benadering van innovatie en leren. Het leren vindt steeds meer plaats in (geografisch verspreide) verbanden die met behulp van technologische ondersteuning kennis met elkaar delen en verder ontwikkelen. Met als resultaat meer snelheid en meer kwaliteit in de innovatie van producten, diensten en werkwijzen. Eén manier om hier concreet vorm aan te geven is het creëren van leernetwerken. Dit boek definieert leernetwerken en beschrijft de voorwaarden en mogelijkh...

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Gelukkig Werken

versterk je persoonlijk leiderschap

2017 || Paperback || Onno Hamburger e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Wie geluk ervaart in het werk is leergieriger, creatiever, productiever, zelfverzekerder en beter bestand tegen veranderingen en stress. Gelukkig werken is dus niet alleen prettiger, maar ook effectiever: het is goed voor jezelf, je collega’s en je bedrijf. Dit boek is het eerste in Nederland dat specifiek gericht is op het actief creëren van geluk in het werk.

Aan de hand van de methode van het gelukskompas creëer je stap voor stap meer voldoening en geluk in je werk. De auteurs maken dui...

45,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,75
+
Bestel

Een goed besluit is het halve werk

van politieke spelletjes tot excellente besluitvorming

2011 || Paperback || Martin Hetebrij || Koninklijke Van Gorcum

"Wat maakt van samenwerkende mensen een organisatie? Het antwoord is: besluitvorming. Organisaties zijn doordrenkt met besluitvorming. Besluitvorming bepaalt of mensen zich gewaardeerd voelen, of ze een zinvolle bijdrage kunnen leveren aan hun dagelijkse werk. De kwaliteit van besluitvorming bepaalt de slagvaardigheid van organisaties en hun vermogen in te spelen op grote en kleine veranderingen. Besluitvorming is dan ook een zeer complex proces waarin veel mis kan gaan. In dit boek komen vee...

55,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,96
+
Bestel

Gericht presteren met het INK-managementmodel / druk 2

van visie naar actie

2011 || Paperback || Kees Tillema e.a. || Vakmedianet

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Van weten naar doen-paperback

hoe je kennis ook echt in de praktijk brengt

2016 || Hardcover || Paul J. Meyer e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Meester-verteller Ken Blanchard snijdt in dit verhaal een van de meest wezenlijke vragen op de werkvloer aan: Hoe komt het toch dat mensen vaak weten wat ze moeten doen, maar het uiteindelijk niet uitvoeren? Daarmee blokkeren ze alle verandering. Blanchard en zijn co-auteurs leggen uit hoe dat komt en geven vervolgens heldere principes waarmee je als manager medewerkers (en jezelf!) het gat tussen weten en doen kunt laten dichten.

Van weten naar doen leert je dat er drie mogelijke obstakels z...