Zoekfilters

Auteur
Berend Sikkenga (2)
Bronis Verhage (2)
Hans Vosmer (2)
» Toon alle opties (3)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (7)
Hogeschool Utrecht (4)
Saxion (4)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsjaar
2020 (8)
2018 (4)
2016 (3)
» Toon alle opties (2)
2017 (3)
2011 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (22)

Studieboeken (23)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

61,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 58,85
+
Bestel

Basisboek Events

2014 || Paperback || Harry Heithuis || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Basisboek Events belicht alle aspecten van het organiseren van een goed (bedrijfs)evenement. Een waardevol handboek compleet met theoretische achtergronden, praktische richtlijnen, direct toepasbare ideeën en praktijkvoorbeelden. Een solide houvast voor studenten en (aankomende) professionals die zich voorbereiden op het organiseren van professionele events.

- Compleet handboek over alle aspecten: theorie en praktijk gecombineerd!

- aantrekkelijke full colour uitgave met actuele foto's en vo...

84,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 80,70
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

60,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 57,48
+
Bestel

Media / Druk 2

2020 || Paperback || Rob Leurs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?

Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.

Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...

89,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketing Kernstof / Druk 9

2020 || Paperback || Hans Vosmer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...

47,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Zo organiseer je een event / Druk 4

2020 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

* Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;

* biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisatoren;

* geheel hernieuwde versie waardoor navigeren door het boek nog makkelijker is.

Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de studen...

63,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 60,33
+
Bestel

Communicatie voor Bedrijfskundigen

2018 || Paperback || Tjeerd de Jong e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bedrijfskundigen verbeteren en vernieuwen bedrijfsprocessen en halen het beste uit organisaties en medewerkers. Daarbij moeten ze verschillende rollen met bijbehorende communicatieve vaardigheden kunnen vervullen: de adviseur, de manager, de onderzoeker en de ethisch handelend bedrijfskundige. Communicatie voor Bedrijfskundigen licht toe welke vaardigheden (toekomstige) bedrijfskundigen zich eigen moeten maken en hoe ze deze vaardigheden in kunnen zetten om een veelzijdige probleemoplosser te...

70,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 67,40
+
Bestel

Dienstenmarketingmanagement / Druk 7

2018 || Hardcover || Wouter de Vries Jr. e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compleet standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketing;

- toegespitst op het schrijven van een marketingplan en/of scriptie;

- uitgebreide toelichting van begrippen binnen online dienstenmarketing.

Dienstenmarketingmanagement is al meer dan twintig jaar een standaardwerk voor marketingmanagement in de dienstensector. Het uitgangspunt is het schrijven van een marketingplan en/of scriptie aan de hand van modellen en theorieën . Daarnaast geeft het inzicht in de ontwikkeling en uitvo...