Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (22)
2024 (22)
2023 (18)
» Toon alle opties (10)

Studieboeken (149)

42,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport / Druk 7

2024 || Paperback || Hugo Gruijters e.a. || Arko Sports Media BV

Sportmarketing is een groeiend vakgebied, dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van deze editie is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional d...

55,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

17,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 16,63
+
Bestel

Handleiding LinkedIn / Druk 19

Basis handleiding voor iedereen die een professioneel profiel wil opzetten

2024 || Paperback || Corinne Keijzer || Some Books Uitgeverij

LinkedIn is dé plek om jezelf professioneel te presenteren, te netwerken en kansen te creëren. Of je nu ondernemer bent, een carrière opbouwt in een corporate organisatie, werkt bij een non-profit of gewoon je zichtbaarheid wilt vergroten: dit platform is onmisbaar.

Met meer dan 11 miljoen Nederlandse gebruikers en wereldwijd meer dan een miljard accounts is LinkedIn hét digitale podium waar opdrachtgevers, recruiters en werkgevers hun ideale kandidaten zoeken. Jouw profiel is meer dan ee...

62,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 59,80
+
Bestel

Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3

2016 || Paperback || Esther de Berg e.a. || Coutinho || ook als eBook

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...

38,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 36,58
+
Bestel

De journalist als zzp'er / Druk 1

2015 || Paperback || Yolan Witterholt || Boom

Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang niet eenvoudig, want de concurrentie is moordend. Je moet de zaken dus praktisch aanpakken wil je bedrijf van de grond komen en overeind blijven.

Wil jij ook een journalistieke onderneming beginnen e...

21,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 20,89
+
Bestel

Pitching Ideas (Heruitgave)

Make People Fall in Love With Your Ideas

2023 || Paperback || Jeroen van Geel || BIS Publishers

We are good at designing beautiful products and we offer good services. We always know exactly what the user wants and we know dozens of methodologies. However, if we have to convince our customers and colleagues, we find it to be rather difficult.

For one reason or another, pitching ideas is one of the most undervalued practices in the creative field. From convincing a colleague to opt for a certain methodology to persuading a customer to go for a certain concept. You can have the best ideas...

65,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Sustainability Marketing / 2nd edition

A Global Perspective

2012 || Paperback || Frank Belz || John Wiley and Sons Ltd

The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step...

24,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Full System Marketing

Hoe je voorloper wordt in B2B marketing en sales

2025 || Paperback || Jordi Bron || Tangram Studio

De marketingwereld is veranderd. Lead generation werkt niet meer. Zeker niet in B2B, met hoge orderwaardes en lange verkooptrajecten.

Waar moet je de marketingcenten dan wel aan spenderen? Wat levert het meeste op? Hoe kun je het bedrijf zo efficiënt mogelijk laten groeien? En hoe meet je resultaat eigenlijk?

Full System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende ma...

13,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 12,35
+
Bestel

Werkboek Basis marketing voor het MBO 2e editie

MBO student op niveau 3 en 4

2024 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus

De lesmethode “Basis Marketing voor het MBO” behandelt alle belangrijke aspecten van de moderne marketing zoals deze zich vanaf de jaren 60 heeft ontwikkeld. Dit betreft het werkboek waarin de bijbehorende opdrachten zijn opgenomen. De methode is sterk praktijkgericht en zeer toegankelijk voor de MBO student op niveau 3 en 4. De verworven kennis uit dit lesmateriaal kan direct worden ingezet!

29,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Tussen slagen & falen

2025 || Paperback || Floris Benoit || Manteau

In Tussen Slagen & Falen doorbreken acht topondernemers dat taboe. Hans Bourlon (CEO Studio 100), Christian Van Thillo (executive chairman DPG Media), Nele Van Damme (founder en CEO Upgrade Estate), Inge Geerdens (founder CVWarehouse), Marie-Anne De Nil (CEO De Nil Vleeswaren), Jonathan Vandenbroeck (singer-songwriter en zanger Milow), Dieter Veulemans (founder en CEO CityCubes) en Bouchra Hashassi (founder en CEO Washville) praten vrijuit over de professionele fouten die ze maakten en ho...