Zoekfilters
Nieuwe drukken (14)
Een overzicht met nieuwe drukken van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.
Verandermanagement met MyLab / Druk 6
2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V.
Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:
- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)
- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)
- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)
- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...
Inleiding tot de gezondheidszorg MyLab / Druk 4
2025 || Paperback || Ankie van Vuuren e.a. || Pearson Benelux B.V.
Kritisch denken binnen het verpleegkundig proces met MyLab
2025 || Paperback || Angelique van der Burgh e.a. || Pearson Benelux B.V.
Verpleegkundige vaardigheden deel 1 (met MyLab) / Druk 2
2025 || Paperback || Miranda Koning e.a. || Pearson Benelux B.V.
Statistiek met MyLab / Druk 14
2025 || Paperback || James McClave e.a. || Pearson Benelux B.V.
Oplossingsgerichte vragen / Druk 5
2025 || Paperback || Fredrike Bannink || Pearson Benelux B.V.
Recruitment met MyLab / Druk 4
2025 || Paperback || Ardiënne Verhoeven || Pearson Benelux B.V.
Pathologie voor verpleegkundigen met MyLab / Druk 2
2025 || Paperback || Lidia Dudink e.a. || Pearson Benelux B.V.
Sterkteleer met MyLab / Druk 11
2025 || Paperback || Russell C. Hibbeler || Pearson Benelux B.V.
Principes van marketing met MyLab / Druk 9
2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de ...