Nieuwe drukken (11)
Een overzicht met nieuwe drukken van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.
Verandermanagement met MyLab / Druk 6
2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V.
Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:
- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)
- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)
- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)
- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...
Statistiek met MyLab / Druk 14
2025 || Paperback || James McClave e.a. || Pearson Benelux B.V.
Innovatiemanagement met MyLab NL / Druk 5
2024 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V.
Innovatie is hot. Mediadiscussies benadrukken de noodzaak van innoveren. Tegelijkertijd wordt vaak gezegd dat "het' niet goed gaat met innoveren. Om onze welvaart en welzijn in stand te houden is innoveren noodzaak. Elke organisatie voelt de druk om meer, sneller en beter te innoveren!
Innovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesv...
Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 3
2026 || Paperback || Pearson Benelux B.V.
Recruitment met MyLab / Druk 4
2025 || Paperback || Ardiënne Verhoeven || Pearson Benelux B.V.
Principes van marketing met MyLab / Druk 9
2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de ...
Kwaliteitsmanagement met MyLab / Druk 5
Veiligheid, arbeidsomstandigheden en milieuzorg
2025 || Paperback || Ryanne Koper || Pearson Benelux B.V.
Sportmanagement met MyLab / Druk 5
2025 || Paperback || Marije van 't Verlaat || Pearson Benelux B.V.
Brand Design met MyLab / Druk 8
Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken
2025 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V.
maandag verzonden
Principes van bedrijfseconomie met MyLab / Druk 4
2024 || Paperback || Clarence van der Putte e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte. Niet alleen de oorsprong, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken.
Aan de hand van voorbeelden uit het MKB en het internationaal bedrijfsleven leren studenten wat bedrijfseconomie in de praktijk inhoudt. Deze benadering zorgt ervoor dat de behandelde stof op eenvoudige wijze kan worden toegepast in d...