Zoekfilters
Studieboeken (17)
vandaag verzonden
Full System Marketing
Hoe je voorloper wordt in B2B marketing en sales
2025 || Paperback || Jordi Bron || Tangram Studio
De marketingwereld is veranderd. Lead generation werkt niet meer. Zeker niet in B2B, met hoge orderwaardes en lange verkooptrajecten.
Waar moet je de marketingcenten dan wel aan spenderen? Wat levert het meeste op? Hoe kun je het bedrijf zo efficiënt mogelijk laten groeien? En hoe meet je resultaat eigenlijk?
Full System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende ma...
vandaag verzonden
Tussen slagen & falen
2025 || Paperback || Floris Benoit || Manteau
In Tussen Slagen & Falen doorbreken acht topondernemers dat taboe. Hans Bourlon (CEO Studio 100), Christian Van Thillo (executive chairman DPG Media), Nele Van Damme (founder en CEO Upgrade Estate), Inge Geerdens (founder CVWarehouse), Marie-Anne De Nil (CEO De Nil Vleeswaren), Jonathan Vandenbroeck (singer-songwriter en zanger Milow), Dieter Veulemans (founder en CEO CityCubes) en Bouchra Hashassi (founder en CEO Washville) praten vrijuit over de professionele fouten die ze maakten en ho...
HB Marketing
Reinventing the basics
2025 || Paperback || Igor Nowé || Lannoo Campus
Discover the essentials of modern marketing with Marketing: Reinventing the Basics. As digital revolutions reshape consumer behavior, this book revisits core marketing principles like SAVE and the Customer Journey. It offers a fresh perspective on how these frameworks have evolved, providing practical tools for building effective marketing plans. Perfect for educators and aspiring marketers seeking real-world skills in a dynamic, digital-driven market. Why? No previous knowledge needed Step-...
maandag verzonden
A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
2025 || Paperback || Michael Beverland e.a. || SAGE
Explore the controversies and debates, leading thinkers and enduring challenges in brand management with this accessible introduction.
maandag verzonden
Basiskennis marketing / Druk 7
2025 || Paperback || Noordhoff
• Zeer compacte en toegankelijke kennismaking met het vakgebied;
• focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;
• sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis marketing.
Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten van opleidingen waar marketing geen kernvak is en voor de opleiding NIMA Basiskenn...
maandag verzonden
De kunst van een overtuigend marketingplan / Druk 1
Bouwstenen voor de marketingpraktijk
2025 || Paperback || Paul Blok e.a. || Boom
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.
Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.
‘Hoe overtuig je met een marketingplan?’ brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillend...
Marketing denken, marketing doen / Druk 1
2025 || Paperback || Marjolein Visser || Noordhoff
• Bereidt voor op de nieuwe eisen van het werkveld, dankzij bijdragen van ruim vijftig NIMA-marketingprofessionals en toonaangevende vakspecialisten;
• biedt direct toepasbare praktijkvaardigheden die aansluiten op het marketingdenken van nu;
• flexibel in te zetten en geschikt voor elke leerstijl.
Deze nieuwe, innovatieve leermethode bereidt studenten voor op een succesvolle carrière door hen te leren klantinzichten te verzamelen, klanten te werven, waardeproposities en customer jour...
E-commerce & e-business / Druk 3
2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff
• Grondige inleiding in e-commerce en e-business;
• praktijkgerichte modellen en onderzoeksresultaten;
• bevat recente ontwikkelingen in AI, AR en VR.
De ontwikkelingen binnen e-commerce en e-business zijn enorm ingrijpend en voltrekken zich in rap tempo. Dankzij nieuwe technologieën zoals AI en machine learning kunnen bedrijven klantgegevens efficiënter analyseren en hun diensten optimaal afstemmen op de wensen van de klant. Dit resulteert in verbeterde klantbeleving, nauwkeurige be...
Fight The Average
Hoe maak je een merk dat er uitspringt?
2025 || Paperback || Dries Henau e.a. || Lannoo Campus
Identity as Strategy
How your corporate identity can fuel your success
2025 || Paperback || Stijn Van Diemen || BIS Publishers BV