Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (29)
Hardcover (10)
Uitgever
Vakmedianet (21)
Van Duuren Media (4)
Boom (3)
» Toon alle opties (3)
Categorie
Economie (2)

Studieboeken (40)

64,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,28
+
Bestel

Management en logistiek / Druk 3

2016 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Deze inleiding in de logistiek benadert het vakgebied vanuit het perspectief van een niet-logistiek manager. Zeer geschikt als je voor je latere beroep wel iets van logistiek moet weten, maar er geen expert in hoeft te zijn.

Waarom kiezen voor Management en logistiek?

* compleet en toch beknopt;

* helder taalgebruik;

* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.

Management en logistiek geeft je een overzicht van de meest gangbare logistieke begrippen en legt je de samenhang tussen de...

38,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 36,58
+
Bestel

De consultancymethode - Van probleem tot oplossing / Druk 2

van probleem tot oplossing

2016 || Paperback || Marc Baaij || Boom

Hoe benut u de kansen van opkomende markten om uw organisatie duurzaam en winstgevend te laten groeien? Hoe moet u reageren op de prijsverlaging van uw belangrijkste concurrent? Uw organisatie heeft een innovatief product, maar weet daar geen succes mee te bereiken. Wat moet u doen?

De consultancymethode helpt u deze en andere managementvragen snel en doeltreffend te beantwoorden door ze logisch te structureren, en eerst hypotheses te formuleren over mogelijke antwoorden voordat u gaat analys...

37,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

Praktische vaardigheden voor de medisch assistent

2016 || Paperback || Leonore Pulleman || Vakmedianet

Als medisch assistent ben je bezig met allerlei vormen van (medische) ondersteuning. Dit vraagt om aanvullende competenties en patiëntgerichte vaardigheden. Vaak communiceer je met patiënten en (para)medici die hun eigen taal spreken. Dit boek besteedt aandacht aan beide kanten en benoemt ook een aantal digitale tools en social media die het werk kunnen verlichten. Diverse casussen en praktische tips geven verduidelijking en verdieping.

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Project Canvas

samen naar de kern van je project

2016 || Hardcover || Rudy Kor e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Beginnen aan een project is vaak spannend, een nieuwe uitdaging met nieuwe mensen. Maar voor je het weet, ben je bezig met ingewikkelde plannenmakerij en met het (her)schrijven van allerlei dikke projectdocumenten. Dat kan ook anders!

Voordat je een uitgewerkt projectcontract gaat schrijven, kun je beter met een Project Canvas beginnen en samen met de betrokkenen de kern van het project zichtbaar maken. Want als je niet oppast, is er al veel werk verzet zonder dat op hoofdlijnen duidelijk is ...

37,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,86
+
Bestel

Digitale transformatie

zo doe je dat, een niet-ICT-boek voor transitiemanagers in de (semi) publieke sector

2016 || Paperback || Marjan Schils e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Om digitaal werken kan de (semi)publieke sector niet meer heen: de participerende klant, druk op resultaten, ketensamenwerking, nieuwe wetgeving en nieuwe technologie zetten het onderwerp zeer hoog op de agenda.

Bij de overgang naar digitaal werken gaat het niet om een simpele IT-wijziging, maar om een ingrijpende, strategische keuze. Een keuze die van organisatie én medewerkers een herbezinning vraagt op bestaande werkprocessen, rollen, verantwoordelijkheden, houding en gedrag.

Digitale tra...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Operational excellence

van industrie tot dienstverlening

2016 || Paperback || Marcel van Assen || Academic service || met inkijkexemplaar

Je hoort het bijna in alle organisaties. En dat maakt Operational Excellence (OpX) nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is OpX zelfs opgenomen in de strategie. Maar wat is het precies en hoe voer je het effectief in?

OpX gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van de operationele organisatie, die daardoor steeds weer in staat is de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Hiervoor zijn vaak technieken zoals Lean en Six Sigma geschikt, maar ook de ...

38,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,04
+
Bestel

Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

vijf universele factoren van excellent presteren

2016 || Paperback || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factore...

42,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Excelleren in duurzaam innoveren

resultaat met duurzame innovatie in productontwikkeling

2016 || Paperback || Kristina Lauche e.a. || Vakmedianet

Excelleren in duurzaam innoveren is samengesteld voor managers in productontwikkeling, business development, onderzoek & ontwikkeling, marketing & sales en supply chain. Deze uitgave is bedoeld voor praktijkmensen die werk willen maken van duurzame innovatie. Mede dankzij de diverse handvatten en instrumenten plaveit het boek de weg naar een concreet plan van aanpak.

Excelleren in duurzaam innoveren bevat geen theoretische verhandelingen, maar de inhoud is wel met wetenschappelijke inzichten ...

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Service excellence, Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

2016 || Hardcover || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.

Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke

klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je

organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het

bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een exc...

26,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 25,64
+
Bestel

Ontwikkel je mindset

Progressiegericht aan het werk

2016 || Paperback || Gwenda Schlundt Bodien || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Mensen boeken graag betekenisvolle progressie. Als ze vooruitkomen met iets wat ze interessant en belangrijk vinden, dan floreren ze. Dan raken ze niet uitgeput, ook al werken ze nog zo hard. Dan voelen ze zich energiek, ook al is dat wat ze doen nog zo moeilijk. Maar daarvoor is wel de juiste mindset nodig. Want de manier waarop u tegen dingen aankijkt, bepaalt uiteindelijk hoe succesvol u bent. In dit boek laat Gwenda Schlundt Bodien zien hoe u uw mindset kunt ontwikkelen. Zodat u betekenis...