Studieboeken (17)

29,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Value Proposition Design

How to Create Products and Services Customers Want

2014 || Paperback || A Osterwalder || John Wiley and Sons Ltd

The authors of the international bestseller "Business Model Generation" explain how to create value propositions customers can't resist "Value Proposition Design" helps you tackle a core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools you need to succeed. Using the same stunning visual format as the authors' global bestseller, Business Model Generation,...

20,00
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Situationeel leiderschap ll en de One Minute Manager / Druk 24

help je medewerkers zichzelf te ontwikkelen en vergroot je effectiviteit

2014 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar

Een ondernemer komt bij de One Minute Manager met een probleem: ze heeft het gevoel dat ze alles zelf moet doen en niets aan haar medewerkers over kan laten. De One Minute Manager helpt haar inzien dat je met Situationeel Leiderschap II je leiderschapsstijl aan kunt passen aan wat een werknemer op dat moment nodig heeft en hoe je deze technieken kunt gebruiken om je werknemers te motiveren en uit te dagen. Zo word je een flexibele en succesvolle leidinggevende.

Situationeel Leiderschap II en ...

39,95
Levertijd: 23 werkdagen
+
Bestel

Teaching Entrepreneurship

A Practice-Based Approach

2014 || Paperback || Heidi M. Neck || Edward Elgar Publishing

Teaching Entrepreneurship moves entrepreneurship education from the traditional process view to a practice-based approach and advocates teaching entrepreneurship using a portfolio of practices, which includes play, empathy, creation, experimentation, and reflection. Together these practices help students develop the competency to think and act entrepreneurially in order to create, find, and exploit opportunities of all kinds in a continuously changing and uncertain world. Divided into two par...

69,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Kijk op bedrijfsprocessen / Druk 3

2014 || Paperback || Marc Mittelmeijer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Breed inzetbaar binnen het hbo;

- geeft inzicht in functioneren vanuit procesgerichte benadering;

- uitgebreide online ondersteuning.

Kijk op Bedrijfsprocessen toont de student bedrijfsprocessen in allerlei soorten organisaties. Het boek past in de beginfase van iedere hbo -opleiding en is het enige inleidende boek dat de student inzicht geeft in het functioneren vanuit de procesgerichte benadering.

Deze uitgave biedt een referentiekader van waaruit de studenten de werking van organisaties ...

9,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Creating Business Plans

2014 || Paperback || Harvard Business Review || Harvard Business Review Press

A well-crafted business plan generates enthusiasm for your idea and boosts your odds of success--whether you're proposing a new initiative within your organization or starting an entirely new company. Creating Business Plans quickly walks you through the basics. You'll learn to: * Present your idea clearly * Develop sound financial plans * Project risks--and rewards * Anticipate and address your audience's concerns Don't have much time? Get up to speed fast on the most essential business skil...

65,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Strategic Human Resource Management / 2nd edition

2014 || Paperback || Paul Boselie || McGraw-Hill

Now in its second edition, Strategic HRM: A Balanced Approach has been updated and revised throughout to examine the latest in theory and practice. Central to its theme is putting HRM in its organizational context and creating a more balanced approach to managing people.

82,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 78,80
+
Bestel

De Vragenlijst / Druk 3

een goed meetinstrument voor toepasbaar onderzoek

2014 || Paperback || Joep Brinkman || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Vragenlijsten zijn een belangrijk instrument om informatie over bepaalde doelgroepen te verzamelen. De Vragenlijst is een ideaal hulpmiddel voor studenten en professionals die betrouwbare en valide onderzoeksresultaten willen verkrijgen. Deze praktische, fullcolour uitgave biedt een complete handleiding, met een groot aantal adviezen, waarschuwingen en aandachtspunten.

- Complete handleiding met direct toepasbare adviezen;

- solide houvast voor elke onderzoeker;

- gebaseerd op praktijkervarin...

19,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Social enterprise unraveled / druk 1

best practices from the Netherlands

2014 || Paperback || Willemijn Verloop e.a. || Wardy Poelstra Projectmanagement || met inkijkexemplaar

Social enterprise is an up and coming phenomenon around the world. Businesseswith the primary aim of bettering the world. Social enterprises are claiming a distinct place amongst commercial enterprises, charities, and public sector organizations.This book paints an inspiring picture of the social enterprise, what it is and what it is not. How it works and what the challenges are. With a wide range of examples from the Netherlands, most of which can be found elsewhere across the world. A book ...

32,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

The Advertising Effect: How to Change Behaviour

2014 || Paperback || Adam Ferrier || Oxford University Press Australia

Want to know how to influence other people's behaviour?In The Advertising Effect, respected advertising insider, Adam Ferrier, reveals the ten techniques used by some of the best-known brands across the globe. These techniques are grounded in psychological theory with award winning real world examples and explore how the most effective way to change behaviour is through action rather than the conventional advertising practices (emotional or rational persuasion). This is the ultimate insider's...

20,00
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Zero to one: creëer de toekomst

wat iedere ondernemer kan leren van Silicon Valley

2014 || Paperback || Peter Thiel e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wat kunnen we leren van Silicon Valley?

De volgende Bill Gates zal geen besturingssysteem ontwerpen, en de nieuwe Mark Zuckerberg geen tweede Facebook. Het kopiëren van succesvolle modellen uit Silicon Valley heeft weinig zin. We kunnen wél leren van het vermogen om iets geheel nieuws te creëren in plaats van iets toe te voegen aan wat al bestaat.

Peter Thiel is medeoprichter van PayPal en investeerder in vele techbedrijven, zoals Facebook, LinkedIn en Spotify. Dankzij zijn unieke ervarin...