Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (3)
maandag verzonden
De Imagineer / druk 1
Ontwerp beleving met betekenis
2011 || Paperback || Gabrielle Kuiper e.a. || Coutinho || ook als eBook
In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert.
Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier ...
maandag verzonden
Communicatieonderzoek / Druk 6
Een strategisch instrument
2011 || Paperback || Marius Hogendoorn || Coutinho || ook als eBook
Vrijwel elke organisatie maakt gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Men vraagt zich echter vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze twijfel kan resulteren in het (laten) doen van communicatieonderzoek. Onderzoek vormt zo de basis voor meer gefundeerde keuzes en draagt bij aan een het vergroten van de effectiviteit van de communicatiefunctie.
Communicatieonderzoek is bedoeld ter ondersteuning van het onderzoeksbeleid in de communicatiepr...
maandag verzonden
Management voor de culturele sector
2011 || Paperback || Marc Altink e.a. || Coutinho || ook als eBook
Passie voor kunst is mooi, maar met passie alleen verdien je geen geld. Voor culturele organisaties is ondernemerschap en zakelijk management net zo belangrijk als het artistieke product.
Management voor de culturele sector gaat in op de zakelijke kant van het werken in de kunst- en cultuursector. Het boek biedt een overzicht van belangrijke themas waar de (toekomstige) manager in deze sector mee te maken krijgt, zoals cultureel ondernemerschap, projectmanagement, strategisch management, hrm...