Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (13)
Hardcover (3)

Studieboeken (16)

25,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Blue Ocean Shift / Druk 1

nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen

2017 || Paperback || W. Chan Kim e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Zij pleiten hierin voor het creëren van een nieuwe, onontgonnen markt (de blauwe oceaan) in plaats van het hevige concurrentiegevecht aan te gaan in de

bloedrode oceaan vol rivalen. Nu, na tien jaar onderzoek en studie, verschijnt het vervolg: Blue Ocean Shift.

Met onder meer een aantal bijzondere cases (zoals het Nationaal Jeugdork...

12,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 11,88
+
Bestel

Het Rijnland veranderboekje

het gebeurt als je het loslaat

2017 || Hardcover || Jaap Peters e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

In 'Het Rijnlands veranderboekje' leggen veteranen Jaap Peters en Matthieu Weggeman op een puntige en heldere manier uit hoe veranderen beter kan. Want vrijwel alle theorie over verandermanagement gaat ervan uit dat het proces top-down moet worden ingevoerd. Dat het middel daarmee het doel dwarsboomt, is evident voor wie Rijnlands denkt: je moet juist ruimte geven aan de professionals op de werkvloer, die als eerste zien welke kant het op moet.

Bij Rijnlands veranderen vallen doel en middel s...

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

De disruptieparadox

In 5 stappen naar echte vernieuwing

2017 || Hardcover || Menno Lanting || Business Contact || met inkijkexemplaar

Menno Lanting wijst je in zijn nieuwe bestseller 'De disruptieparadox' de weg naar echte innovatie.

Als bedrijven ten onder gaan, is dat maar zelden een direct gevolg van disruptie, oftewel van een innovatie die de bestaande markt compleet verdringt. De oorzaak is eerder dat organisaties lang niet altijd meer in staat zijn om op een onderscheidende en winstgevende manier te anticiperen op de snel veranderende behoeften van consumenten. En hierin zit de grote paradox voor de gevestigde partije...

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Het innovatiedilemma / Druk 2

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

2017 || Paperback || Clayton M. Christensen || Business Contact || met inkijkexemplaar

Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen - voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. D...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Sales vanuit je Hart

hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf

2017 || Paperback || Richard van Kray e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Richard van Kray geeft je in 'Sales vanuit je hart' het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.

Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het bel...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

100 dingen die succesvolle mensen doen

Slim werken en prettig leven

2017 || Hardcover || Nigel Cumberland || Business Contact || met inkijkexemplaar

In ‘100 dingen die succesvolle mensen doen’ helpt Nigel Cumberland je om dichter bij je doelen te komen en je leven en werk meer geïnspireerd en gefocust te maken. De 100 thema’s klinken eenvoudig, maar dringen door tot de kern. Met zijn inzichten en oefeningen kun je werken aan een optimale mindset en het ontwikkelen van effectieve gewoonten. Enkele thema’s:

- Wees nieuwsgierig

- Kom op tijd thuis

- Doe wat je zegt (beloof dus niet te veel)

- ...

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

De relatie-economie

breng data tot leven en bouw waardevolle klantrelaties

2017 || Paperback || Xavier van Leeuwe e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het doel, beter klantcontact en bouwen aan langlopende relaties, moet centraal staan. Vaak blijkt dat je daarvoor geen Big Data nodig hebt, maar slim moet werken met de data die je al verzamelt.

De auteurs van dit boek leggen uit hoe je dat doet. Ze putten hierbij uit hun ervaringen met innovatieve projec...

23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Vertrouwen in een slimme samenleving

Wat het betekent als we alles modulair, agile en decentraal gaan inrichten

2017 || Paperback || Sander Klous e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Sander Klous en Nart Wielaard gaan na het baanbrekende ‘Wij zijn big data’ nog in hun nieuwe boek ‘Vertrouwen in de slimme samenleving’. Hoe kunnen wij als samenleving omgaan met de grootste uitdaging van deze tijd: grip houden op onze steeds complexer wordende wereld?

De slimme samenleving is geweldig: algoritmes helpen om ons leven aangenamer of efficiënter te maken. Denk aan zelfrijdende auto’s of software die een dokter ondersteunt om betere diagnoses te stellen. Tegelijkertijd...

22,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,84
+
Bestel

Het Oz- principe

beter presteren door een cultuur van accountability

2017 || Paperback || Roger Connors e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Als medewerkers zich verantwoordelijk voelen voor hun eigen werk en de organisatiedoelen, zijn ze veel meer betrokken en wint iedereen. Dit boek legt haarfijn uit hoe je het principe van accountability onderdeel maakt van de bedrijfscultuur, waardoor resultaten aanzienlijk verbeteren en werkplezier toeneemt.

Het Oz-principe verwijst naar The Wizard of Oz, waarin Dorothy, de Vogelverschrikker, de Blikken Man en de Leeuw op zoek gaan naar de tovenaar van Oz in de hoop dat hij hen kan helpen. Op...

15,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 14,25
+
Bestel

De kracht van complimenten

met positieve feedback naar grootse resultaten

2017 || Paperback || Henk Jan Kamsteeg || Business Contact || met inkijkexemplaar

Positieve feedback is voor leiders en managers de beste manier om medewerkers te motiveren. Toch richten we ons maar al te snel op `verbeterpunten in plaats van te versterken wat al goed is. Dennis, de hoofdpersoon in deze parabel, is zo iemand. Als coach van een pupillenteam én als manager hamert hij vooral op de negatieve punten, waardoor zijn goede intenties op zijn werk en op het voetbalveld niet worden waargemaakt. Nadat een vriend hem daarop attent maakt, gaat Dennis in gesprek met een...