Zoekfilters

Auteur
Paul Rulkens (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (9)
Haagse Hogeschool (HHS... (4)
Hogeschool Utrecht (3)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (42)
Hardcover (15)
Uitgever
Vakmedianet (20)
Boom (9)
Business Contact (8)
» Toon alle opties (3)

Studieboeken (58)

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Value-based projectmanagement / Druk 1

Scherpte en focus aanbrengen in complexe projecten

2017 || Paperback || Nicoline Mulder || Boom

*** WINNAAR VAN DE OOA-PRIJS 2013 ***

Orde en chaos

Complexe projecten lijken eerder chaotisch te verlopen dan ordelijk. Planningen worden niet gehaald, van beheersing is geen sprake en conflicten zijn eerder regel dan uitzondering. Zie dan je opdrachtgever nog maar eens tevreden te houden. Maar in die chaos is weldegelijk orde te herkennen. Het is gewoon een kwestie van anders kijken. Value-based Project Management helpt je daarbij.

Onzekerheden, vaagheden en innovaties

Dit boek beschrijft h...

34,90
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,16
+
Bestel

Anders Vasthouden

9 sleutels voor het werken vanuit de bedoeling

2017 || Hardcover || Wouter Hart || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Steeds meer organisaties proberen de slag te maken van het werken vanuit het systeem naar het werken vanuit de bedoeling. Maar dat is in de praktijk nog niet zo gemakkelijk.

Na zijn bestseller 'Verdraaide organisaties' zet Wouter Hart in 'Anders Vasthouden' de volgende stap. Hij beschrijft met talloze voorbeelden en metaforen negen sleutels die de lezer handvatten bieden bij:

* het leren sturen vanuit de bedoeling;

* het vergroten van eigenaarschap;

* het vormgeven van ondersteunende systemen.

Wel...

31,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Het sales canvas

Door onderzoek sneller naar de deal

2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiƫle klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...

15,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Designing Customer Service Processes

2017 || Paperback || Jochen Wirtz || World Scientific Publishing Co Inc (USA)

From a customer's perspective, services are experiences. From the organization's perspective, services are processes that have to be designed and managed to create the desired customer experience. This makes processes the architecture of services. Designing Customer Service Processes will discuss how service processes can be designed and improved to deliver the promised value proposition. This book is the sixth volume in the Winning in Service Markets Series by services marketing expert Joche...

65,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 62,65
+
Bestel

Maatschappelijk verantwoord ondernemen / Druk 2

2017 || Paperback || Bart Bossink e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De toegankelijke introductie Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen laat je uitgebreid kennismaken met deze relatief nieuwe en interessante organisatieverandering. Je leert de basisbegrippen en krijgt inzicht in deze ondernemingsvorm. Een goede basis voor de toekomstige beroepspraktijk!

Waarom kiezen voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen?

* Uitstekende basis voor de praktijk;

* toegankelijke kennismaking met deze ondernemingsvorm;

* met uitgebreide online ondersteuning.

Maatschappelijk Ver...

22,99
Leverbaar vanaf 28 maart
met 5% korting 21,84
+
Bestel

Sales vanuit je Hart

hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf

2017 || Paperback || Richard van Kray e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Richard van Kray geeft je in 'Sales vanuit je hart' het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.

Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het bel...

15,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 14,25
+
Bestel

Het Rijnland veranderboekje

het gebeurt als je het loslaat

2017 || Hardcover || Jaap Peters e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

In 'Het Rijnlands veranderboekje' leggen veteranen Jaap Peters en Matthieu Weggeman op een puntige en heldere manier uit hoe veranderen beter kan. Want vrijwel alle theorie over verandermanagement gaat ervan uit dat het proces top-down moet worden ingevoerd. Dat het middel daarmee het doel dwarsboomt, is evident voor wie Rijnlands denkt: je moet juist ruimte geven aan de professionals op de werkvloer, die als eerste zien welke kant het op moet.

Bij Rijnlands veranderen vallen doel en middel s...

24,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

De disruptieparadox

In 5 stappen naar echte vernieuwing

2017 || Hardcover || Menno Lanting || Business Contact || met inkijkexemplaar

Menno Lanting wijst je in zijn nieuwe bestseller 'De disruptieparadox' de weg naar echte innovatie.

Als bedrijven ten onder gaan, is dat maar zelden een direct gevolg van disruptie, oftewel van een innovatie die de bestaande markt compleet verdringt. De oorzaak is eerder dat organisaties lang niet altijd meer in staat zijn om op een onderscheidende en winstgevende manier te anticiperen op de snel veranderende behoeften van consumenten. En hierin zit de grote paradox voor de gevestigde partije...

32,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

This is service design thinking

basics - tools - cases

2017 || Paperback || Marc Stickdorn e.a. || BIS Publishers

This is Service Design Thinking introduces an inter-disciplinary approach to designing services. Service design is a bit of a buzzword these days and has gained a lot of interest from various fields. This book, assembled to describe and illustrate the emerging field of service design, was brought together using exactly the same co-creative and user-centred approaches you can read and learn about inside. The boundaries between products and services are blurring and it is time for a different w...

24,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 22,80
+
Bestel

Projectmatig werken anno nu

Op naar een nieuwe aanpak

2017 || Paperback || Patries Quant e.a. || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar

* Inzicht in verschillende methodes

* Met praktijkvoorbeelden

Projectmatig werken anno nu.

Op naar een nieuwe aanpak!

De planning van het project dreigt uit te lopen, het budget wordt overschreden, de opdrachtgever wil toch net iets anders en ondertussen loopt de projectleider zich de benen uit het lijf om de deadline nog enigszins te halen. Hoewel het project goed is voorbereid, de opdrachtgever akkoord heeft gegeven en het projectteam zich gecommitteerd heeft aan de activiteitenplanning, ga...