Zoekfilters

Categorie
Economie (5)
Lerarenopleiding (4)
Administratieve organi... (3)
» Toon alle opties (3)
Verschijningsvorm
Paperback (80)
Hardcover (4)

Studieboeken (84)

51,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1

2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.

De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...

65,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 62,65
+
Bestel

Leiderschap in ontwikkeling / Druk 2

Inleiding in visies, theorieën en modellen

2022 || Paperback || Thecla Goossens || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste Nederlandstalige studieboek over leiderschap voor het hoger onderwijs;

- biedt een compleet overzicht van verschillende benaderingen van leiderschap;

- draagt bij aan ontwikkeling van leiderschapstalent en stimuleert het denken over de eigen visie op leiderschap.

Leiderschap in ontwikkeling is het eerste Nederlandstalige studieboek over leiderschap voor het hoger onderwijs. Het biedt inzicht in verschillende eigentijdse leiderschapsvisies, instrumenten om het eigen leiderschap in...

44,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Praktijkgericht onderzoek

2022 || Paperback || Tom Fischer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gedegen voorbereiding op onderzoeksstages/afstudeeropdrachten in het bedrijfsleven of bij de overheid;

- leert studenten de juiste vragen te stellen;

- volop aandacht voor fase voorafgaand aan stage/onderzoek en nadien: de impact van het onderzoek.

Maak kennis met deze eerste editie van Praktijkgericht onderzoek – voor studenten de voorbereiding bij uitstek voor de omgang met organisaties waarin steeds meer met data moet worden onderbouwd.

De uitgave sluit nauw aan bij wat studenten bij h...

27,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Wetenschap is geen mening

Klimaat, energie en stikstof uitgelegd

2022 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Onze stikstofcrisis is een luxeprobleem. Onze energiecrisis is een wereldprobleem. En de klimaatcrisis dreigt een ramp te worden voor de leefbaarheid in de wereld. We lezen, zien en horen er dagelijks over en iedereen heeft wel een mening. Maar waar het bij deze crisissen precies om gaat en wat zij concreet voor ons betekenen, dat kun je pas echt goed begrijpen als je ook enige kennis hebt van de onderliggende schei- en natuurkundige, biologische en geologische wetmatigheden, processen en fei...

78,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 74,10
+
Bestel

Meso-economie en bedrijfsomgeving / Druk 8

Een bedrijfstakanalyse

2022 || Paperback || Ad Marijs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Analyse van de concurrentie tussen ondernemingen staat centraal, vanuit micro-economisch perspectief én meso-economisch perspectief;

- zeer geschikt om de concurrentie-intensiteit en concurrentieposities op concrete markten en voor concrete ondernemingen vast te stellen;

- geeft inzicht in de strategische mogelijkheden die ondernemingen hebben om hun concurrentiepositie te verbeteren.

Meso-economie en bedrijfsomgeving is de enige geïntegreerde methode voor bedrijfstakanalyse waarin een ve...

85,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

57,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Interculturele competenties / Druk 2

2022 || Paperback || Patrick Janssen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Biedt een heldere en overzichtelijke definitie van cultuur;

- duidelijke verbinding tussen het stevige theoretische kader, inzichtelijke modellen en praktische oplossingen voor reële problemen;

- met uitgebreide aandacht voor het model van Hofstede, het culture-schock proces en interculturele sensitiviteit.

Met het boek Interculturele competenties leren studenten vanuit een stevig theoretisch kader wat cultuur eigenlijk inhoudt. Na bestudering van dit boek hebben studenten voldoende handva...

56,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 7

2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

67,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Ondernemen met informatie / Druk 10

Informatiekunde

2022 || Paperback || Jan Snijders e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Is afgestemd op beroepscompetenties, na elk hoofdstuk beheerst de student nieuwe (informatiekundige) vaardigheden;

- bevat aansprekende actuele praktijkvoorbeelden, nieuwsitems en focusartikelen;

- de digitale samenleving is door het hele boek heen gevlochten.

Ondernemen met informatie laat studenten in drie samenhangende delen kennismaken met de informatievoorziening in een onderneming. Het eerste deel van het boek bespreekt de essentie van de informatievoorziening en de bedrijfsprocessen ...